کد خبر: 54689

سردار شانس نخست آقای گلی روسیه

سردار درحال حاضر با اختلاف 3 گل در صدر جدول بهترین گلزنان این فصل قرار دارد و شانس اصلی فتح کفش طلای این فصل است.

سردار آزمون و یارانش عصر امروز در آخرین دیدار خود در رقابت‌های این فصل لیگ روسیه به مصاف تامبوف می‌روند. این دیدار تاثیری در سرنوشت زنیت در لیگ ندارد؛ چراکه آنها قهرمانی خود در این رقابت‌ها را خیلی زودتر قطعی کرده‌اند. با این حال این مسابقه می‌تواند برای مهاجم ایرانی زنیت بسیار مهم و تاریخی باشد.

سردار درحال حاضر با اختلاف 3 گل در صدر جدول بهترین گلزنان این فصل قرار دارد و شانس اصلی فتح کفش طلای این فصل است. با این حال همانند فصل قبل آرتم زیوبا، زوج او در خط حمله زنیت اصلی‌ترین تعقیب‌کننده او در این جدول است و البته کار سختی برای جبران فاصله دارد.

با این حال سایت «اسپورت باکس» روسیه درباره هفته آخر این مسابقات و اتفاقاتی که انتظار می‌رود رخ دهد، نوشته است: «در هفته پایانی رقابت‌های لیگ تکلیف تیم‌های حاضر در مسابقات اروپایی و البته سقوط‌کنندگان مشخص خواهد شد. یکی دیگر از بخش‌هایی که روز یکشنبه تکلیف آن نیز معلوم خواهد شد جدول آقای گلی است که فعلا مهاجم ایرانی زنیت در آن موقعیت خوبی دارد و اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد می‌توان این عنوان را برای دومین سال پیاپی کسب کند. سردار آزمون در این فصل فاصله مناسبی با رقبای خود ایجاد کرده است و فعلا با 19 گل در صدر این جدول جای گرفته است. نفر دوم این فهرست هم زیوبا است که 16 گل به ثمر رسانده است و البته در فوتبال باید انتظار هر اتفاقی را داشت. در شرایطی که زیوبا پنالتی‌زن نخست تیمش محسوب می‌شود این بازی نه‌چندان دشوار می‌تواند رقابتی جالب بین او و آزمون برای کسب آقای گلی لیگ باشد.»

 

مرتبط ها