کد خبر: 54575

به امامت حجت‌الاسلام‌ رستمی

نماز عید فطر در دانشگاه تهران اقامه شد

نماز عید سعید فطر صبح پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت۱۴۰۰ به امامت حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در فضای باز دانشگاه تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه شد.

به گزارش «فرهیختگان»، نماز عید سعیدفطر امسال تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به دلیل وجود ویروس کرونا، با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز دانشگاه تهران برگزار شد.

بنا به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، بر اساس طرح مدیریت هوشمند می بایست در شهرهای زرد و آبی نماز را در مکان‌های مسقف برگزار کرد و در شهرهای نارنجی و قرمز نیز نماز باید در فضای باز برگزار شود.

تهران نیز در شهرهای نارنجی  قرار دارد و از این رو این آیین عبادی با حضور پرشور نمازگزاران راس ساعت هفت و نیم صبح در فضای باز دانشگاه تهران برگزار شد و پیرو دستورالعمل‌های بهداشتی، برای شرکت در نماز عید فطر، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش و همراه داشتن زیرانداز، سجاده و مهر شخصی الزامی بود.

 نمازگزاران بعد از اقامه نماز  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به سمت میدان فلسطین راهپیمای می کنند امروز همچنین قرار است خالد قدمی نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم سخنرانی کند.

مرتبط ها