کد خبر: 54210

اختصاصی «فرهیختگان»؛ هم‌زمانی بازی‌ سرخابی‌ها با اصفهانی‌ها منتفی شد

دربی ۹۵ به تعویق افتاد

برنامه جدید دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی تیم ملی برنامه‌های سازمان لیگ را به هم زده و مقرر شد تا دربی ۹۵ با دو سه روز تأخیر برگزار شود.

طبق اعلام قبلی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال قرار بود تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه به مصاف یکدیگر بروند. با این حال برنامه جدید دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی تیم ملی برنامه‌های سازمان لیگ را به هم زده و مقرر شد تا این بازی با دو سه روز تأخیر برگزار شود، هرچند به نظر می‌رسد به احتمال زیاد این رقابت حساس در روز جمعه ۲۴ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

نکته قابل توجه اینکه طبق اعلام قبلی قرار بود اردوی تیم ملی به میزبانی کیش از تاریخ ششم خردادماه برگزار شود اما با درخواست سرمربی تیم ملی این اردو دو روز زودتر برگزار خواهد شد تا به این ترتیب در برنامه‌های سازمان لیگ برای هفته‌های پیش رو نیز تغییراتی ایجاد شود. بر همین اساس دیدار هفته بیست‌ودوم سرخابی‌ها مقابل حریفان اصفهانی نیز که پیش از این قرار بود جمعه آینده و در اتفاقی عجیب به صورت هم‌زمان و در یک ساعت برگزار شود نیز به این ترتیب منتفی شده و این دیدارها نیز با یکی دو روز تاخیر در یک روز اما با ساعت برگزاری متفاوت انجام خواهد شد.

 

مرتبط ها