کد خبر: 53990

برنتفورد در پلی‌آف به دنبال سومین سهمیه است

قدوس در آستانه لیگ برتری شدن

سامان قدوس که در ابتدای فصل به صورت قرضی از آمیان راهی برنتفورد شد و حالا قراردادش دائمی شده امیدوار است به همراه این تیم بتواند حضور در لیگ برتر را تجربه کند.

برنتفورد امسال هم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر انگلیس است و اگرچه نتوانست بورت مستقیم جواز صعود را دریافت کند اما در دیدارهای پلی‌آف صعود حضور خواهد داشت و باید با سه تیم بورنموث، سوانسی و بارنزلی برای تنها سهمیه باقی‌مانده دسته چمپیونشیپ تلاش کند. سامان قدوس هم که در ابتدای فصل به صورت قرضی از آمیان راهی برنتفورد شد و حالا قراردادش دائمی شده امیدوار است به همراه این تیم بتواند حضور در لیگ برتر را تجربه کند.

سایت «آمیان 11» درباره شرایط برنتفورد و قدوس می‌نویسد: «برنتفورد سال گذشته در گام آخر بازی فینال پلی‌آف را به فولام باخت و به لیگ برتر نرسید اما این‌بار امیدوار است بتواند ماموریت خود را با موفقیت به پایان برساند. آنها روز شنبه با برتری برابر بورنموث بلیت حضور در پلی‌آف را رزرو کردند تا سه بازی بعدی‌شان تنها برای مشخص شدن جایگاه‌شان در جدول و تعیین حریف این تیم در نیمه‌نهایی پلی‌آف باشد. این تیم که این فصل سامان قدوس را نیز در اختیار دارد امیدوار است بتواند بای نخستین بار از دهه 40 میلادی حضور در بالاترین سطح فوتبال انگلیس را تجربه کند. بازیکن سابق آمیان در این فصل 37 بازی برای تیمش انجام داده و نقش مهمی در موفقیت‌های برنتفورد داشته است. اگر‌چه او تنها 3 گل و یک پاس گل در کارنامه‌اش ثبت شده اما یکی از نفراتی بوده که سرمربی تیم حساب زیادی روی او باز کرده است و در بیشتر مسابقات تیمش از این ملی‌پوش ایرانی استفاده می‌کند. در دیدارهای پلی‌آف صعود، تیم‌های رده‌های سوم تا ششم رودرروی هم قرار خواهند گرفت تا درنهایت یکی از این چهار تیم آخرین سهمیه حضور در لیگ برتر را دریافت کند. هر چهار تیم این مرحله تا اینجای مسابقات امتیازات نزدیکی نسبت به هم دارند و به نظر می‌سد شاهد رقابتی نزدیک و پایاپای در دیدارهای پلی‌آف این فصل باشیم.»

برنتفورد درحال حاضر و حتی تا پیش از مسابقه عقب افتاده شب گذشته خود برابر روترهام پایین جدولی جایگاه سوم را در اختیار داشت. سه تیم دیگر نیز در فاصله دو هفته مانده تا پایان این رقابت‌ها 77 امتیازی هستند و به احتمال زیاد برنتفورد به‌عنوان تیم سوم با تیم ششم جدول دیدار خواهد کرد.

مرتبط ها