کد خبر: 53840

مهاجم اول آاک در آستانه دربی مصدوم شد

فرصت خوب برای انصاری‌فرد

با مصدومیت اولیویرا در دیدار قبل، حالا خیمنز در تمرینات تیمش روی سیستم 1-3-2-4 کار می‌کند و در نوک خط‌حمله باید از تنها گزینه‌اش یعنی کریم انصاری‌فرد استفاده کند.

کریم انصاری‌فرد در دیدار قبلی آاک برابر پاناتینایکوس دوباره نیمکت‌نشین شد اما با مصدومیت نلسون اولیویرا در همان نیمه نخست راهی زمین شد و عملکرد قابل‌قبولی ارائه کرد. با آسیب‌دیدگی این مهاجم پرتغالی به احتمال زیاد در دیدار فردا این تیم در دربی آتن برابر المپیاکوس، مانولو خیمنز دوباره مهاجم ایرانی‌اش را در ترکیب اصلی به میدان خواهد فرستاد.

سایت «اکریکاس» یونان در تحلیلی از وضعیت این تیم در رقابت‌های پلی‌آف لیگ نوشت: «آاک آتن در 13بازی اخیر خود در دربی آتن نتوانسته برنده باشد و برای دیدار روز یکشنبه در تلاش است این روند منفی را به پایان برساند. آخرین مصاف دو تیم با برتری 5 بر یک المپیاکوس همراه بود و این بازی می‌تواند فرصت خوبی برای جبران این نتیجه تحقیرآمیز باشد که چند هفته پیش به‌دست آمد. بازیکنان آاک امید زیادی دارند تا با موفقیت در رقابت‌های پلی‌آف بتوانند سهمیه رقابت‌های اروپایی را به‌دست آورند اما با این روند کار آنها برای رسیدن به این هدف کمی دشوار خواهد بود. با مصدومیت اولیویرا در دیدار قبل، حالا خیمنز در تمرینات تیمش روی سیستم 1-3-2-4 کار می‌کند و در نوک خط‌حمله باید از تنها گزینه‌اش یعنی کریم انصاری‌فرد استفاده کند. این مهاجم ایرانی در دیدار برابر المپیاکوس وظیفه سختی در خط‌حمله دارد و باید به‌تنهایی بار مسئولیت گلزنی را برای تیمش به دوش بکشد. تغذیه مناسب هافبک‌ها می‌تواند انصاری‌فرد را که شم گلزنی خوبی دارد در موقعیت گلزنی قرار داده و اگر این تیم بتواند پاس‌های خوبی برای او فراهم کند می‌تواند به کسب نتیجه خوب در این دیدار امیدوار باشد. ازسوی دیگر مصدومیت اولیویرا نیز احتمالا باعث‌شده این مهاجم پرتغالی ادامه دیدارهای فصل را از دست بدهد و باید دید آاک برای خط‌حمله خود در فصل آینده چه برنامه‌ای خواهد داشت.»

 

مرتبط ها