کد خبر: 53839

سرمربی پیشین استقلال در مسیر الغرافه قطر

قرارداد استرا سودی برای آبی‌ها ندارد

درحالی که آبی‌ها امیدوار بودند استراماچونی درطول این مدت هدایت تیم دیگری را برعهده گرفته و آنها مجبور نباشند خسارت قرارداد دوساله استرا را پرداخت کنند اما این مربی ایتالیایی درصورت قبول این پیشنهاد از ابتدای فصل بعد راهی قطر می‌شود.

آندره‌آ استراماچونی که پس از جدایی پرحاشیه‌اش از استقلال ایران همچنان بی‌کار است این روزها با پیشنهادی وسوسه‌کننده از تیم‌های قطری روبه‌رو شده و ممکن است فصل بعد را در یکی از تیم‌های این کشور که گفته می‌شود الغرافه است، سپری کند. درحالی که آبی‌ها امیدوار بودند او درطول این مدت هدایت تیم دیگری را برعهده گرفته و آنها مجبور نباشند خسارت قرارداد دوساله استرا را پرداخت کنند اما این مربی ایتالیایی درصورت قبول این پیشنهاد از ابتدای فصل بعد راهی قطر می‌شود. به این ترتیب استقلال درصورتی که در این پرونده محکوم شود باید تمامی طلب این سرمربی ایتالیایی را که در لیگ ایران موفق ظاهر شد، پرداخت کند.

سایت «کالچومرکاتو» درباره این پیشنهاد نوشت: «استراماچونی شاید به‌زودی ادامه مربیگری‌اش را این‌بار در قطر استارت بزند. او پس از حضور در تیم‌هایی چون اینتر، اودینزه، پاناتینایکوس، اسپارتاپراگ و استقلال ایران این‌بار از لیگ قطر پیشنهادی غیرمنتظره دریافت کرده است و در روزهای اخیر نخستین جلسه مذاکراتش را به‌همراه وکیلش، فدریکو پاستورلو برگزار کرده تا شاید دوباره مربیگری در خاورمیانه را تجربه کند. او در ایران عملکرد خوبی داشت و توانست محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال پیدا کند. تیم او در زمین نمایش خوبی داشت و پس از 6سال توانست تیم را به صدر جدول لیگ برساند. این موفقیت‌ها حالا مورد توجه تیم‌های قطری قرار گرفته است و به‌نظر می‌رسد او بی‌میل نباشد راهی این کشور شود. ژاوی و لوران بلان از مربیان نامداری هستند که این روزها در تیم‌های قطری حضور دارند و استراماچونی می‌تواند به جمع آنها اضافه شود. این کشور در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال داشته و با گرفتن میزبانی جام‌جهانی نشان داده انگیزه زیادی برای پیشرفت در این رشته ورزشی دارد. تیم‌ملی این کشور در سال2019 و برای نخستین‌بار توانست قهرمانی در آسیا را جشن بگیرد.»

 

مرتبط ها