کد خبر: 53791

مرکز توان افزایی و مهارت آموزی کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات راه اندازی شد

مرکز توان افزایی و مهارت آموزی کشاورزی و منابع طبیعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات راه اندازی شد.

 به گزارش «فرهیختگان»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد علوم و تحقیقات، برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز توان افزایی و مهارت آموزی در زمینه آموزش کشاورزی و علوم و فنون، در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات (سربندان) راه اندازی شد.

دکتر وحید زرین نیا عضو هیات علمی و رئیس مرکزتحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، گفت: پروانه بهره برداری مرکزتوان افزایی و مهارت آموزی با مجوز سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به مرکز تحقیقات کشاورزی سربندان داده شده است.

وی با بیان اینکه مرکز توان افزایی، پل ارتباطی بین دانشگاه و بازار کار بوده و بسترساز مناسبی برای فعالیت دانشجویان حوزه کشاورزی است، ادامه داد: دانشجویان در این مرکز از طریق توان افزایی و مهارت آموزی کشاورزی و طی کردن دوره های تخصصی، آموزش های دانشگاهی را با نیازهای صنعت همسو می کنند.

دکتر زرین نیا  افزود: دانشجویان می توانند با شرکت در دوره های مهارت آموزی و توان افزایی با نیازهای بازار کار آشنا شده و در حوزه های تخصصی مرتبط با نیاز صنعت آموزش دیده و جذب بازار کار شوند.

به گفته این عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات، به شرکت کنندگان در دوره های آموزشی و مهارت آموزی کشاورزی گواهی نامه های مورد تایید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشوری که در رتبه بندی کارشناسان کشاورزی موثر و حائز اهمیت است، ارائه خواهد شد.

مرکز تحقیقات کشاورزی سربندان از تمام همکاران هیات علمی و سایر فعالین در حوزه کشاورزی که صاحب ایده و توانایی مرتبط با حوزه فعالیت کشاورزی و منابع طبیعی هستند دعوت بعمل می آورد تا با طراحی و برگزاری دوره های مهارت آموزی و توان افزایی در فراهم کردن بستر مناسب برای دانش پژوهان حوزه کشاورزی و منابع طبیعی جهت ورود به بازار کار با مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات (سربندان) همکاری کنند. علاقمندان می‌توانند پیشنهادات خود را به ایمیل anrccsrbiauacir@gmail.com ارسال کنند.

مرتبط ها