کد خبر: 53765

انصاری‌فرد مشکلی با خیمنز ندارد

ه انصاری‌فرد در مدتی که از حضور خیمنز روی نیمکت تیم می‌گذرد در اکثر مسابقات فرصت بازی پیدا کرده است. به این ترتیب نمی‌توان گفت که خیمنز از اولیویرا، مهاجم پرتغالی تیمش بیش از گلزن ایرانی استفاده می‌کند یا علاقه بیشتری به او دارد.

شرایط کریم انصاری‌فرد در آاک آتن یونان کمی پیچیده شد و اگرچه شایعات مربوط به درگیری‌اش با مانولو خیمنز تکذیب شد اما به‌نظر می‌رسد سوءتفاهمات برطرف شده و او با مربی اسپانیایی‌اش رابطه خوبی پیدا کرده است.

سایت «اسپورت24» یونان دراین‌باره نوشت: «خیمنز خصوصیات اخلاقی منحصربه‌فردی دارد و به این راحتی نمی‌توان با او ارتباط خوبی برقرار کرد. این مربی اسپانیایی سال‌ها پیش نیز در آاک حضور داشت و در آن زمان هم با برخی بازیکنان تیمش دچار مشکل شد. ازجمله رافیک جمبور که درنهایت از تیم کنار گذاشته شد و البته شاید خیلی هم برایش بد نشد؛ چراکه به المپیاکوس رفت. کریم انصاری‌فرد این روزها یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیم است و فصل خوبی را در آاک پشت‌سر گذاشته است. به همین دلیل او می‌تواند مدعی باشد که باید در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته باشد اما درنهایت این مربی است که باید دراین‌باره تصمیم بگیرد. البته انصاری‌فرد در مدتی که از حضور خیمنز روی نیمکت تیم می‌گذرد در اکثر مسابقات فرصت بازی پیدا کرده است و چه به‌صورت ثابت و چه به‌عنوان بازیکن تعویضی راهی زمین شده است. او مجموعا 18بار برای تیمش به میدان رفته که در 11مسابقه در ترکیب اصلی حضور داشته است. به این ترتیب نمی‌توان گفت که خیمنز از اولیویرا، مهاجم پرتغالی تیمش بیش از گلزن ایرانی استفاده می‌کند یا علاقه بیشتری به او دارد. درباره شایعاتی که درباره انتقادهای او در رختکن تیم هم مطرح شده بود به‌نظر می‌رسد در برهه کنونی زمان مناسبی برای این صحبت‌ها نیست و بهتر بود او اجازه می‌داد تا پس از پایان مسابقات و مشخص شدن تکلیف تیم در این فصل صحبت‌ها و انتقادهای را مطرح می‌کرد. تیم درحال حاضر در شرایط حساس و مهمی قرار دارد و باید برای کسب سهمیه اروپا و موفقیت در جام‌حذفی تلاش کند.»

مرتبط ها