کد خبر: 53572

اظهارات عجیب سرمربی پورتو درباره درخشش طارمی

چه گل‌هایی زد، شاید فیکس نباشد!

کنسیسائو گفت: در بازی‌هایی که طارمی گل هم نمی‌زد، من همچنان معتقد بودم که او سخت کار کرد و حقش بود گل هم بزند. ازقضا در دو بازی بعد از روی نیمکت به میدان رفت و گل هم زد؛ چه گل‌هایی.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی امشب تیمش در خانه تیم ناسیونال در لیگ دسته برتر پرتغال به تمجید از مهدی طارمی پرداخت. کنسیسائو با اشاره به گل زیبای طارمی در بازی قبلی پورتو مقابل چلسی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: «هم به‌خاطر آن گل، هم به‌دلیل جوی که درمورد او به‌وجود آمده باید سرشار از انگیزه باشد. در 9 بازی‌ای که او موفق به گلزنی نشده بود، نظرات درباره‌اش برعکس بود و همه می‌گفتند باید او را از ترکیب بیرون بکشیم. هرکسی از دریچه نگاه خودش وضعیت فوتبال را می‌بیند، بعضی‌ها هم تحت‌تأثیر نگاه دیگران قرار می‌گیرند، اما اینجا من سرمربی تیم هستم و باید بازیکنانم را انتخاب کنم. در بازی‌هایی که طارمی گل هم نمی‌زد، من همچنان معتقد بودم که او سخت کار کرد و حقش بود گل هم بزند. ازقضا در دو بازی بعد از روی نیمکت به میدان رفت و گل هم زد؛ چه گل‌هایی.»

کنسیسائو در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است طارمی بازهم از ترکیب اصلی پورتو کنار گذاشته شود تا به‌عنوان ذخیره‌ای تأثیرگذار به میدان برود و گلزنی کند، لبخند زد و گفت: «بله، این هم ممکن است.»

مرتبط ها