کد خبر: 53549

احتمال نیمکت‌نشینی انصاری‌فرد

سایت «انوسی» یونان نوشت: مهاجم باتجربه ایرانی در دیدار قبلی تیمش برابر آریس عملکرد قابل‌قبولی داشت اما ظاهرا خیمنز تصمیم دارد به او استراحت داده و به این ترتیب به‌نظر می‌رسد شانس مهاجم پرتغالی برای حضور در زمین بیشتر باشد.

آاک آتن عصر امروز در ادامه دیدارهای پلی‌آف پایان فصل لیگ یونان به مصاف آستراس‌تریپولیس خواهد رفت. آنها در این مرحله پس از دو شکست در دیدارهای ابتدایی خود سرانجام موفق به کسب پیروزی شدند و آریس را مغلوب کردند. یاران انصاری‌فرد حالا برای رسیدن به جایگاهی بهتر در بالای جدول رودرروی آستراس‌تریپولیس قرار خواهند گرفت.

سایت «انوسی» یونان در گزارشی از این مسابقه و شرایط تیم در خط‌حمله نوشت: «مانولو خیمنز هنوز برای خط‌حمله خود در این مسابقه به جمع‌بندی نهایی نرسیده و در آخرین تمرین تیم هم هنوز مشخص نبود او از چه ترکیبی در این بخش از زمین استفاده خواهد کرد. در پست وینگر چپ و با توجه به غیبت تانکوویچ، او از ماندالوس استفاده خواهد کرد و در جناح راست نیز لاوای گارسیا به میدان خواهد رفت. تنها علامت سوال او در پست مهاجم مرکزی است که باید از بین کریم انصاری‌فرد و نلسون اولیویرا یکی را انتخاب کند. مهاجم باتجربه ایرانی در دیدار قبلی تیمش برابر آریس عملکرد قابل‌قبولی داشت اما ظاهرا خیمنز تصمیم دارد به او استراحت داده و به این ترتیب به‌نظر می‌رسد شانس مهاجم پرتغالی برای حضور در زمین بیشتر باشد.»

انصاری‌فرد در مسابقه قبلی تیمش برابر آریس از ابتدا در ترکیب آاک حضور داشت و در دقیقه36 از روی نقطه پنالتی گل سوم آاک را به ثمر رساند. او در این مسابقه 76دقیقه در زمین حضور داشت و سپس تعویض شد. با این شرایط و درحالی‌که یک‌هفته از آن مسابقه گذشته است به‌نظر نمی‌رسد انصاری‌فرد نیازی به استراحت بیشتر داشته باشد و شاید سرمربی اسپانیایی برای اینکه مهاجم گران‌قیمتش از نیمکت‌نشینی ناراحت نشود تصمیم دارد انصاری‌فرد را از ترکیب اصلی تیمش خارج کند.

مرتبط ها