کد خبر: 53454

اردوی شاگردان برانکو در دبی

تیم ملی عمان که خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر آماده می‌کند، درنظر دارد دو اردوی جداگانه تدارکاتی را در دبی امارات برگزار کند.

تیم ملی عمان که خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی جام‌ جهانی 2022 قطر آماده می‌کند، درنظر دارد دو اردوی جداگانه تدارکاتی را در دبی امارات برگزار کند تا بهتر برای حضور در این مسابقات آماده شود.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی این تیم در نشست خبری اخیر خود در این‌باره گفت: «ما درنظر داریم دو اردوی آماده‌سازی را در دبی برپا کنیم. اردوی اول از روز 17 آوریل تا 5 می ‌برگزار خواهد شد و کمپ دوم نیز روزهای 16 تا 30 می ‌در این شهر برگزار خواهد شد تا با شرایط مناسبی برای حضور در دیدارهای پیش‌روی خود آماده شویم. 29 بازیکن را برای حضور در این دو کمپ تمرینی انتخاب کرده‌ایم و فعلا برای دو بازی دوستانه در این اردو برنامه‌ریزی کرده‌ایم.»

تیم ملی عمان که در گروه E این مسابقات در کنار قطر، افغانستان، هند و بنگلادش حضور دارد، فعلا از 5 بازی خود 12 امتیاز اندوخته و پشت‌سر قطر در رده دوم گروه قرار دارد. این تیم در خردادماه که این رقابت‌ها پس از مدت‌ها دوباره پیگیری خواهد شد، به ترتیب با قطر، افغانستان و بنگلادش دیدار خواهد کرد و با توجه به رقبای خود در جدول و همچنین حضور قطر به‌عنوان میزبان جام ‌جهانی در این گروه شانس خوبی برای صعود به مرحله بعد دارد. 

مرتبط ها