کد خبر: 53335

طلسم مهاجم ایرانی ماریتیمو به‌موقع شکست

گل علیپور برای فرار از منطقه خطر

علی علیپور در دقیقه43 دیدار با فارنسه گلی حساس و سرنوشت‌ساز برای ماریتیمو به ثمر رساند تا تیمش بردی دشوار و مهم کسب کند و از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

برای علی علیپور حضور در فوتبال پرتغال برخلاف تصورش شروع خوبی نداشت و او که انتظار داشت همانند مهدی طارمی، همبازی سابقش در پرسپولیس، بتواند عملکرد خوبی در لیگ این کشور داشته باشد با مشکلاتی روبه‌رو شد. با این حال علیپور روز شنبه در هجدهمین حضورش برای ماریتیمو (به‌عنوان بازیکن اصلی یا ذخیره) نخستین گل خود را برای این تیم زد تا طلسم گل‌نزدن‌هایش شکسته شود. او برابر فارنسه تک‌گل سه‌امتیازی تیمش را زد تا به‌همراه امیر عابدزاده، گلر ایرانی تیمش عملکردی بسیار خوب در این مسابقه داشته باشد. علیپور در این مسابقه از سایت گل‌پوینت نمره6.5 دریافت کرد و بهترین بازیکن تیمش در این مسابقه لقب گرفت. با وجود برتری ماریتیمو در این مسابقه اما این سایت بیشترین امتیاز را به سزار، مدافع فارنسه داد. امیر عابدزاده نیز با کسب امتیاز6.1 دومین بازیکن برتر تیمش در این مسابقه بود و تاثیر زیادی در موفقیت تیمش در این دیدار داشت.

سایت «نوتیسیاس» پرتغال در گزارشی از این مسابقه نوشت: «علی علیپور در دقیقه43 این دیدار گلی حساس و سرنوشت‌ساز برای ماریتیمو به ثمر رساند تا تیمش بردی دشوار و مهم کسب کند و از منطقه سقوط فاصله بگیرد. این سه‌امتیاز خیال این تیم را برای بقا در لیگ کمی راحت کرد و آنها در ادامه لیگ شرایط بهتری خواهند داشت. این مهاجم ایرانی در هفته‌های اخیر بیشتر در ترکیب اصلی تیمش در لیگ به میدان می‌رود و این‌بار توانست نخستین گل خود را در این تیم به ثمر برساند. این گل علیپور به ماریتیمو کمک کرد تا 24امتیازی شده و در رتبه شانزدهم جدول قرار گیرد.»

ماریتیمو البته همچنان در منطقه خطر قرار دارد و اگرچه با فارنسه رده هفدهمی فاصله خوبی ایجاد کرده اما برای ماندن در لیگ باید بیشتر در جدول صعود کند و در این راه رقابت نزدیکی با فامالیکائو، بلننسه و بواویستا دارد. یاران علیپور روز شنبه آینده در دیداری حساس میهمان بلننسه خواهند بود که نتیجه این دیدار می‌تواند تاثیر زیادی در رتبه آنها در جدول داشته باشد.

 

مرتبط ها