کد خبر: 53274

هرا معدن‌کن:

کلاس‌کلاب

برنامک کلاب‌هاوس پلتفرمی مبتنی بر صداست و علت آن را باید از خواجه حافظ شیرازی جویا شد به هنگام سرودن: «از صدای سخن عشق ندیدم خوش‌تر/ یادگاری که در این گنبد دوار بماند».

هرا معدن‌کن، دانشجوی رشته فیزیک دانشگاه قم: در این مقال که به سفارش موسسه ژئوپلیکیشن ایران نگاشته شده، سعی شده اپلیکیشن کلاب‌هاوس که به‌تازگی خیل عظیمی را سوی خود روانه ساخته، مورد تحقیق دقیق و عمیق قرار گیرد. محقق بعد از ول‌چرخی در روم‌های ناب با رفیق‌های ناباب و شنفتن سخن سلایق و علایق متفاوت به کتابت این مکتوب فائق آمد. موسسه ژئوپلیکیشن ایران از آحاد نوجوانان، جوانان و دیرین‌جوانان جهت مطالعه‌ این اثر فاخر دعوت به عمل می‌آورد. حتی اگر این موسسه وجود نداشته باشد چیزی از اعتبار این متن کم نمی‌شود!

جغرافیای کلاب‌هاوس: برنامک کلاب‌هاوس پلتفرمی مبتنی‌بر صداست و علت آن را باید از خواجه حافظ شیرازی جویا شد به هنگام سرودن: «از صدای سخن عشق ندیدم خوش‌تر/ یادگاری که در این گنبد دوار بماند». زانجا که استاد صاحب‌سخن پپسی(رضی‌الله عنه) فرمود: «در لحظه زندگی کن» این برنامک به‌صورت پخش زنده ایجاد شده.

ملت کلاب‌هاوس: علی‌الحق مع‌الحق بالحق کلاب‌وندان(شهروندان کلاب‌هاوس) از حق و حقیقت بی‌بهره‌اند، زیرا «هرکه را اسرار حق آموختند/ مهر کردند و دهانش دوختند!» بخش قابل‌توجهی از تبعه‌ کلاب‌هاوس را طبقه مرفه بی‌درد آی‌او‌اس تشکیل داده و معدود افرادی نیز از قشر مستضعف اندروید که دل به نیل زده و از نسخه‌ غیررسمی مستفیضند.

شرایط مهاجرت: جهت دریافت پاسپورت کلاب‌هاوس باید یکی از کاربران برای عالیجناب‌تان دعوت‌نامه بفرستد. پس از اخذ دعوت‌نامه با کپی کارت ملی، یک قطعه عکس سه‌درچهار با پس‌زمینه‌ رنگی، پوشه‌ مشکی متمایل به سفید و اصل گواهی فوت حضرت حوا به سفارت مربوطه مراجعه کنید. لازم به ذکر است محققانی که اخیرا درنیافتند اول تخم‌مرغ بوده یا مرغ، درحال تحقیق روی این موضوع هستند که اول دعوت‌نامه بوده یا کاربر.

قانون اساسی کلاب‌هاوس: تنها صداست که می‌ماند پس میکروفونت رو روشن کن عزیزم!

نظام سیاسی کلاب‌هاوس: شیوه‌ نظام سیاسی این مملکت از عهد باستان گرفته شده و دارای طبقات اجتماعی است:

1- طبقه‌ نشان میتی‌کومان: این طبقه دارای ستاره‌ای سبز هستند که حکم رئیس‌جمهور را دارند.
2- طبقه‌ دُرفشان: این طبقه به‌خاطر رانتی که برخوردارند همواره صاحب تریبون بوده و مشغول درفشانی هستند.
3- فالود بای اسپیکرز: از رسته‌ پدر پسر شجاع.
4- حضار: جمهور بی‌صدا.

آینده‌پژوهی: پیش‌بینی این قلم درمورد کلاب‌هاوس این است که اگر شوهرعمه‌ها گوی دعوت‌نامه را بربایند و با ایجاد روم‌های خانوادگی سعی در بذله‌گویی کنند تا شکست این اپلیکیشن فاصله‌ چندانی نیست.