کد خبر: 52512

درخشش صیادمنش در لیگ اوکراین ادامه دارد

سومین دبل‌کننده جوان لیگ اوکراین

رسانه‌های ترکیه‌ای با توجه به اینکه صیادمنش به صورت قرضی از فنرباغچه راهی زوریا شده به دقت عملکرد او را زیر نظر دارند.

اللهیار صیادمنش این روزها در فوتبال اوکراین به یک مهاجم تاثیرگذار بدل شده و در ترکیب زوریا درخشش قابل‌توجهی داشته است. این مهاجم جوان ایرانی روز یکشنبه در دیدار تیمش برابر لویف موفق شد دو گل برای زوریا به ثمر رسانده و نقش مهمی در برتری 4 بر صفر همبازیانش در این مسابقه داشته باشد.

صیادمنش که در هفته شانزدهم عنوان بهترین بازیکن هفته را به‌دست آورده بود حالا به نوشته رسانه‌های اوکراینی سومین بازیکن خارجی جوان تاریخ لیگ این کشور است که در یک مسابقه موفق به دبل می‌شود. او در این دیدار 19 سال و 251 روز سن داشت و پیش از او ته‌ته برزیلی با 19 سال و 191 روز و امانوئل اوکودووا با 18 سال و 238 روز توانسته بودند رکورد جوان‌ترین خارجی که توانسته دو گل در یک مسابقه به‌ثمر برسانند را در اختیار داشته باشند.

رسانه‌های ترکیه‌ای نیز با توجه به اینکه صیادمنش به صورت قرضی از فنرباغچه راهی زوریا شده به دقت عملکرد او را زیر نظر دارند.

روزنامه ملیت درباره گلزنی این جوان آینده‌دار ایرانی در این دیدار نوشت: «توفان صیادمنش در اوکراین همچنان ادامه دارد و این مهاجم جوان این هفته هم در ترکیب تیمش درخشید. او حالا پس از پاس‌گلی که هفته گذشته برابر شاختار و در آخرین دقایق داد، در آخرین مسابقه تیمش دو گل زد و یکی از ستاره‌های زمین بود. صیادمنش تعداد گل‌هایش در این فصل را به عدد 5 رسانده و در این مدت پیشرفت بسیار خوبی در لیگ اوکراین داشته است. او با ادامه این روند می‌تواند در آینده با بازگشت به فنرباغچه به این تیم کمک کند و یکی از جوانان آینده‌دار باشگاه محسوب می‌شود.»

زوریا در این هفته‌ها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و با بردهای پیاپی توانسته موقعیت خود را در جدول بهبود بخشیده و در تلاش است تا رده دوم را از شاختار دونتسک بگیرد. آنها روز یکشنه هفته آینده در دیداری مهم و سرنوشت‌ساز میزبان دینامو کی‌یف صدرنشین خواهند بود.

 

مرتبط ها