کد خبر: 51579

پیشنهاد سایت یونانی به آاک

خرید مهاجم مکمل برای انصاری‌فرد

تیم آاک به یک مهاجم جدید نیاز دارد تا درکنار انصاری‌فرد یا به‌عنوان جانشین او بازی کند. به این ترتیب دست سرمربی تیم برای انتخاب نفراتش بازتر خواهد بود.

به گزارش «فرهیختگان»، آاک آتن در این فصل نتوانسته انتظارات هوادارانش را برآورده کند و درحالی‌که لیگ یونان به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، این تیم امیدی برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی ندارد و تنها می‌تواند به‌دنبال کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی باشد.

سایت «انوسی» یونان در گزارشی از وضعیت این باشگاه نوشت: «آاک این فصل را اصلا خوب شروع نکرد و یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که تیم با آن روبه‌رو بود فقدان یک دروازه‌بان مطمئن در چارچوب دروازه بود. باشگاه در ابتدای فصل یک گلر خوب نخرید و در ادامه تاوان آن را با نتایج نه‌چندان خوب داد. آنها در بین 6 تیم بالای جدول بدترین آمار را در گل‌های خورده دارند و این نشان می‌دهد که خط دفاعی تیم برخلاف مهاجمان نتوانسته چندان موفق باشد. این تیم برای اینکه در فصل آینده بتواند عملکرد بهتری در مسابقات داشته باشد در سه پست نیاز به خرید نفرات جدید دارد. یک مدافع چپ، یک دروازه‌بان و یک مهاجم اصلی‌ترین نیازهای آاک درحال‌حاضر هستند. البته در سایر مناطق نیاز به تغییر حس می‌شود و با توجه به اینکه احتمالا بازیکنانی از جمع نفرات تیم جدا خواهند شد، شاهد هفت یا هشت خرید از سوی باشگاه خواهیم بود. در خط حمله آنها کریم انصاری‌فرد 30 ساله را در‌اختیار دارند که تا سال 2023 با این تیم قرارداد دارد و در همان هفته‌های نخست حضورش در این تیم توانست تاثیرگذار باشد. نلسون اولیویرا دیگر مهاجم تیم است که با قیمت زیادی خریداری شده اما نتوانسته انتظارات را برآورده کند. به همین دلیل تیم به یک مهاجم جدید نیاز دارد تا درکنار انصاری‌فرد یا به‌عنوان جانشین او بازی کند. به این ترتیب دست سرمربی تیم برای انتخاب نفراتش بازتر خواهد بود.»

آاک که چهارشنبه‌شب در دیداری پرگل در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ولوس را 4 بر 2 در مسابقه رفت شکست داد، امروز در هفته بیست‌ودوم لیگ میهمان لاریسا خواهد بود.

 

مرتبط ها