کد خبر: 51436

گزارش لشگری درباره مقام‌های کسب‌شده توسط تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست آنلاین معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد به مقام‌های کسب‌شده توسط تیم‌های دانشگاه در رقابت‌های مختلف اشاره کرد.

به گزارش «فرهیختگان»، امیرعباس لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست آنلاین معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور که در واحد الکترونیکی برگزار شد، ضمن تاکید بر این نکته که ضرورت دارد سفیران فرهنگی-ورزشی توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه معرفی شوند و بتوانیم به‌نحو مطلوبی از نخبگان ورزشی حمایت کنیم به مقام‌های کسب‌شده توسط تیم‌های دانشگاه در رقابت‌های مختلف اشاره کرد.

وی درباره برگزاری مسابقات در بخش برادران گفت: «مسابقات تیم‌های دوچرخه‌سواری جاده-کوهستان، ووشو و تیراندازی با کمان به اتمام رسیده و دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان شده است. همچنین مسابقات تیم کشتی‌فرنگی به اتمام رسیده و دانشگاه قهرمان شده است. مسابقات تیم دوومیدانی به اتمام رسیده و دانشگاه سوم شده است. مسابقات تیم کشتی‌آزاد به اتمام رسیده و دانشگاه چهارم شده است. همچنین مسابقات تیم تکواندو به اتمام رسیده و دانشگاه پنجم شده است. مسابقات تنیس‌روی‌میز درحال برگزاری بوده و دانشگاه سوم شده است. مسابقات تیم‌های شمشیربازی و قایقرانی-روئینگ درحال برگزاری است و دانشگاه اول شده است. همچنین مسابقات کاراته و واترپلو هنوز آغاز نشده است.»

رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری مسابقات باشگاه فرهنگی-ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش خواهران بیان کرد: «مسابقات تیم‌های دوومیدانی و ووشو به اتمام رسیده و دانشگاه آزاد اسلامی نایب‌قهرمان شده است. همچنین مسابقات تیم تکواندو به اتمام رسیده و دانشگاه چهارم شده است. مسابقات تیم‌های تنیس‌روی‌میز، تیراندازی با کمان و قایقرانی-روئینگ درحال برگزاری است و دانشگاه دوم شده است. همچنین مسابقات کاراته هنوز آغاز نشده است.»

 

مرتبط ها