کد خبر: 51417

انتقاد سایت یونانی از آاک:

از انصاری‌فرد به‌خوبی استفاده نمی‌شود

انصاری‌فرد در دقیقه 59 بازی از زمین بیرون رفت و به‌نظر می‌رسد آاک نمی‌تواند به‌خوبی از توانایی‌های او استفاده کند. این مهاجم ایرانی درحال حاضر بهترین گلزن تیم در این فصل است.

به گزارش «فرهیختگان»، آاک آتن در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌و‌یکم رقابت‌های لیگ یونان در زمین خود با 2 گل مغلوب آریس سالونیکا شد تا رتبه دوم را به این حریف واگذار کرده و به رده چهارم جدول سقوط کند.

مانولو خیمنز، سرمربی آاک در این دیدار مجددا کریم انصاری‌فرد را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد اما حضور این مهاجم ایرانی هم نتوانست مانع از پنجمین شکست این فصل تیمش شود.

سایت «انوسی» یونان درباره نمایش یاران انصاری‌فرد در این مسابقه می‌نویسد: «خیمنز تیم را با آرایش 3-3-4 راهی زمین کرد اما غیبت یک هافبک بازی‌ساز در میانه زمین به‌خوبی حس می‌شد و به همین دلیل مهاجمان تیم از‌جمله انصاری‌فرد نتوانستند صاحب فرصت‌های زیادی شوند. این مهم‌ترین مشکل تیم در این مسابقه بود که باعث شد در فاز تهاجمی تیم صاحب فرصت زیادی نشود و در دفاع نیز آسیب‌پذیر باشند. درمجموع یکی از بدترین بازی‌های این فصل آاک را شاهد بودیم. آریس به‌خوبی میانه میدان را در اختیار گرفته بود و ارتباط خط میانی و حمله آاک را قطع کرده بود. به همین دلیل بازیکنی مثل انصاری‌فرد که یک مهاجم نوک است مجبور بود برای توپ‌گیری به عقب‌تر بیاید و این موضوع مشکلاتی را برای آاک ایجاد کرده بود. انصاری‌فرد در دقیقه 59 بازی از زمین بیرون رفت و به‌نظر می‌رسد آاک نمی‌تواند به‌خوبی از توانایی‌های او استفاده کند. این مهاجم ایرانی درحال حاضر بهترین گلزن تیم در این فصل است اما به‌خوبی از سوی هافبک‌ها و هم‌تیمی‌هایش تغذیه نمی‌شود و در موقعیت گلزنی قرار نمی‌گیرد. به همین دلیل انرژی او در زمین تا حد زیادی به هدر می‌رود و درنهایت بدون هیچ دستاوردی تعویض می‌شود. البته حریفان هم در این مدت شناخت خوبی از او پیدا کرده‌اند و مثلا در همین دیدار برابر آریس، بازیکنان حریف به‌خوبی راه‌های ارتباطی او را بسته بودند و از اینکه او بتواند در محوطه جریمه صاحب توپ شود، جلوگیری می‌کردند.»

آاک با این شکست به رده چهارم جدول سقوط کرد و به این ترتیب شانس زیادی برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی در پایان فصل نخواهد داشت. تنها امید شاگردان خیمنز این است که بتوانند سهمیه رقابت‌های اروپایی در فصل آینده را کسب کنند و همچنین در جام حذفی و لیگ اروپای این فصل بتوانند به مراحل پایانی برسند. یاران انصاری‌فرد در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی چهارشنبه‌شب(فردا) میزبان ولوس خواهند بود.

مرتبط ها