کد خبر: 51214

خرید جدید آنتورپ نیامده فیکس شد

موقعیت بیرو در خطر

سایت «فوتبال‌نیوز» بلژیک نوشت: «فرانکی ورکاترن، سرمربی آنتورپ برای دیدار جام‌حذفی تیمش تصمیم گرفت گلر تازه‌وارد خود را در ترکیب تیمش قرار دهد. این دروازه‌بان 23ساله اگرچه نتوانست کلین‌شیت کند اما با چند واکنش مناسب، بازی خوبی به نمایش گذاشت.

به گزارش «فرهیختگان»، آنتورپ در دور یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی بلژیک سه‌شنبه‌شب میزبان تیم دسته چهارمی ‌«لوویر سنتر» بود که در پایان با نتیجه نزدیک 2 بر یک به برتری رسید. علیرضا بیرانوند، گلر اول آنتورپ در هفته‌های اخیر در این مسابقه جایش را به اورتوین دی‌وولف، خرید جدید تیم داد تا او تنها چند روز پس از امضای قرارداد با این باشگاه نخستین بازی‌اش را تجربه کند.

سایت «فوتبال‌نیوز» بلژیک دراین‌باره نوشت: «فرانکی ورکاترن، سرمربی آنتورپ برای دیدار جام‌حذفی تیمش تصمیم گرفت گلر تازه‌وارد خود را در ترکیب تیمش قرار دهد. این دروازه‌بان 23ساله اگرچه نتوانست کلین‌شیت کند اما با چند واکنش مناسب، بازی خوبی به نمایش گذاشت. حالا سوال اصلی این است که در دربی روز یکشنبه آینده برابر بیرشوت چه کسی درون دروازه قرار خواهد گرفت؛ دی‌ولف یا بیرانوند. دی‌ولف پس از این بازی گفت: «مطمئنم که من بازی خواهم کرد. آنها مرا به همین دلیل خریده‌اند.» بیرانوند در غیاب ژان بوتز مصدوم نتوانسته عملکرد قانع‌کننده‌ای داشته باشد و باید دید درنهایت تصمیم ورکاترن برای گلر اصلی تیمش چه خواهد بود.»

همچنین در نظرسنجی این سایت درباره اینکه کدام‌یک از این دو دروازه‌بان روز یکشنبه باید در ترکیب آنتورپ به میدان بروند، بیرانوند تنها 23درصد آرای خوانندگان را به خود اختصاص داده است.

مرتبط ها