کد خبر: 51038

خبر خوش رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس؛ تهیه پول برای پرداخت به بودیمیر یا بازیکنان

ادامه مدیریت قرضی با صدری

سیدمجید صدری، رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس در فضای مجازی مطلبی را به انتشار رساند و در آن به هواداران تیمش نوید این را داد که منتظر خبرهای خوب باشند و همین نیم‌خط نوشته عاملی شد تا بسیاری از رسانه‌ها و هواداران باشگاه تفسیرهایی را روی این ادعای صدری داشته باشند.

  به گزارش «فرهیختگان»، پرسپولیسی‌ها که با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند با کسب 3 امتیاز بازی با ماشین‌سازی تا حدی از حواشی فاصله گرفتند و می‌توانند امیدوار باشند که با جمع‌آوری حداکثر امتیازات تا پایان نیم‌فصل، یکی از تیم‌های بالانشین جدول باشند و در نیم‌فصل دوم با ترمیم خود و بازیابی روحیه از دست رفته، خود را در صف مدعیان لیگ برتر قرار دهند. با این حال پنجره‌های این تیم به خاطر شکایت‌های خارجی مدام در معرض تهدید است ولی مدیران باشگاه از اخبار خوش صحبت می‌کنند.

 خبر خوش مدیر جدید

یک روز قبل از بازی برابر ماشین‌سازی رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس که به‌تازگی با حکم مجمع باشگاه در این سمت آغاز به کار کرده در فضای مجازی به هواداران تیمش یک پیام مبهم ارسال کرد که البته انرژی مثبت این پیام عاملی شد تا هواداران پرسپولیس که این روزها حسابی نگران وضعیت تیم‌شان هستند و از آینده تیم‌شان ترس و واهمه دارند، تا حدودی آرام شده و در انتظار روزهای بهتر بمانند.

سیدمجید صدری، رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس در فضای مجازی مطلبی را به انتشار رساند و در آن به هواداران تیمش نوید این را داد که منتظر خبرهای خوب باشند و همین نیم‌خط نوشته عاملی شد تا بسیاری از رسانه‌ها و هواداران باشگاه تفسیرهایی را روی این ادعای صدری داشته باشند.

خیلی‌ها این خبر خوب عضو هیات‌مدیره باشگاه را به نقل‌وانتقالات ربط دادند و ادعا کردند که ترابی همین یکی دو روز به تهران می‌آید و قراردادش را با پرسپولیس نهایی می‌کند و عده‌ای دیگر حرف از پرداخت طلب بودیمیر می‌زدند تا مشخص نشود منظور او دقیقا چه خبر خوبی بوده و در این آشفته بازار باشگاه که پر از خبرهای بد و نگران‌کننده است، دقیقا قرار است کدام اتفاق خوب رقم بخورد.

 قول پرداخت پول بودیمیر به سمیعی و صدری

تلاش «فرهیختگان» برای اینکه متوجه شویم خبر خوشی که مجید صدری از آن صحبت کرده دقیقا چه بوده دیروز ادامه داشت و با افراد نزدیک به باشگاه به این بهانه صحبت کردیم و درنهایت مشخص شد که وعده‌ای که رئیس هیات‌مدیره به هواداران تیمش داده چند شاخه داشته که مهم‌ترین آن فراهم شدن پولی است که باید به حساب ماریو بودیمیر واریز شود.

آن‌طور که شنیده می‌شود تلاش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مجید صدری در روزهای گذشته برای تامین منابع مالی تا حدودی جواب داده و آنها توانسته‌اند از یکی از شرکت‌هایی که رابطه نزدیکی با سیدمجید صدری دارند قول مبلغی را به‌عنوان قرض بگیرند تا با ماریو بودیمیر، مهاجم اسبق سرخ‌ها تسویه‌حساب شده و خطری از بابت محرومیت نقل‌وانتقالاتی این تیم را تهدید نکند. هنوز این پول به حساب باشگاه واریز نشده و زمان واریز آن نیز به‌طور دقیق مشخص نیست اما مدیران سرخ خوشحال هستند که بالاخره توانسته‌اند مشکل جدی‌ای که تیم را تهدید می‌کند را تا حدود زیادی حل کنند.

 سرخ‌ها در انتظار تصمیم فیفا

با توجه به اینکه وکیل باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی ادعا کرده که محرومیت نقل‌وانتقالاتی در این برهه از زمان شامل حال پرسپولیس نمی‌شود و آنها یک بازی زمانی یک تا دو ماهه را برای تسویه با این بازیکن در اختیار دارند، مدیران سرخ را بر آن داشته تا برای مشخص کردن تکلیف این شکایت فعلا هیچ اقدامی نکنند و منتظر روزهای آتی بمانند.

با توجه به اینکه فصل نقل‌وانتقالات از اوایل اسفندماه آغاز می‌شود، حتی اگر در این برهه از زمان پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته شود آنها این فرصت را دارند تا در زمان لازم نسبت به پرداخت طلب بودیمیر و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان اقدام کنند.

ظاهرا مدیران سرخ به دنبال این هستند که اگر در این مقطع باشگاه با محرومیت نقل‌وانتقالاتی مواجه نشود، پرداخت پول بودیمیر را تا حدودی عقب انداخته و بتوانند در این بازه زمانی بخشی از مطالبات بازیکنان را به حساب‌شان واریز کنند و پول بودیمیر را از منابع مالی دیگری که قرار است به باشگاه تزریق شود تامین کنند.

در هر صورت روزهای آینده تکلیف مدیران پرسپولیس را روشن می‌کند و آنها تصمیم خود را می‌گیرند که با پولی که از منبع جدید مالی دریافت می‌کنند پرونده خطرناک‌شان در فیفا را ببندند یا اینکه بخشی از آن را به تیم تزریق کنند.

 مذاکرات با وکیل بودیمیر ادامه دارد

با اینکه مهلت آخر پرسپولیسی‌ها برای پرداخت پول ماریو بودیمیر امروز بوده و این احتمال می‌رود که بعد از این فیفا وارد عمل شده و پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخ‌ها را ببندد، اما تلاش پرسپولیسی‌ها برای توافق با وکیل بودیمیر ادامه دارد و آنها هنوز امیدوارند که بتوانند به شکلی، روند این پرونده را به تاخیر بیندازند.

ظاهرا مدیران پرسپولیس از وکیل بودیمیر خواسته‌اند که به آنها یک زمان 40 روزه بدهند تا بتوانند در این مدت کل پول مهاجم کروات و پیشین پرسپولیس را تهیه کرده و به حسابش واریز کنند. هر چند وکیل بودیمیر هنوز با این موضوع موافقت نکرده اما ظاهرا صداقت مدیران جدید توانسته او را تحت‌تاثیر قرار بدهد و حالا او به دنبال گرفتن نظر نهایی بودیمیر است تا بتواند پاسخ نهایی سرخ‌ها را بدهد.

* نویسنده: آرش محمدی، روزنامه‌نگار

مرتبط ها