کد خبر: 51037

جریمه قلی‌زاده به خاطر شادی گل!

یکی از بازیکنانی که به‌تازگی با جریمه مواجه شده است، علی قلی‌زاده، وینگر ایرانی شارلرواست که به دلیل شادی گل در کنار دیگر بازیکنان و عدم رعایت فاصله اجتماعی مبلغ 750 یورو جریمه شده است.

  به گزارش «فرهیختگان»، مسئولان لیگ بلژیک پس از گسترش دوباره کرونا در قاره اروپا تصمیم گرفتند قوانین و پروتکل‌های مقابله با این بیماری را سختگیرانه‌تر اجرا کنند و به همین دلیل از هفته گذشته جرایم سنگین‌تری را برای بازیکنان و تیم‌هایی که قوانین را رعایت نکنند درنظر گرفته‌اند.

سایت «والفوت» در گزارشی در این باره می‌نویسد: «مدیران برگزار‌کننده لیگ تصمیم گرفتند 6 باشگاه بلژیکی را به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی جریمه کنند. یکی از بازیکنانی که به‌تازگی با جریمه مواجه شده است، علی قلی‌زاده، وینگر ایرانی شارلرواست که به دلیل شادی گل در کنار دیگر بازیکنان و عدم رعایت فاصله اجتماعی مبلغ 750 یورو جریمه شده است. همچنین چند بازیکن تیم‌های اوستنده، خنک و واسلند نیز با دلایلی مشابه با جرایم مالی روبه‌رو شدند و البته برخی از آنها به دلیل عدم استفاده از ماسک روی نیمکت یا سکو با این تنبیه مواجه شده‌اند. همچنین باشگاه‌هایی که بازیکنان‌شان پس از به ثمر رسیدن گل شادی‌های دسته‌جمعی انجام می‌دهند مبلغ 5 هزار یورو جریمه می‌شوند.»

مرتبط ها