کد خبر: 50944

پاسخ معاون باشگاه استقلال به «فرهیختگان»درباره شایعه قهر دیاباته

قیم: قهری در کار نیست پول شیخ در دبی آماده است

کاظم قیم درخصوص شایعه قهر دیاباته گفت: «بعید است چنین خبری صحت داشته باشد چراکه پول دیاباته در دبی آماده است و به‌محض اینکه مشکل حسابش را حل کند برای او واریز خواهد شد.

  به گزارش «فرهیختگان»، تیم فوتبال استقلال در غیاب دو بازیکن مطرح خود یعنی محمدحسین مرادمند و شیخ دیاباته که اعلام‌شده به‌تازگی به جمع مصدومان این تیم اضافه شدند برای انجام دیدار هفته سیزدهم خود مقابل نفت مسجدسلیمان عصر روز گذشته راهی این شهر شد. این درحالی است که درخصوص غیبت دیاباته و عدم همراهی وی با استقلالی‌ها در سفر به مسجدسلیمان در فضای مجازی شایعه شد که به‌خاطر مشکلات مالی و عدم توجه باشگاه به تعهدات مالی نسبت به وی و آنچه در قرارداد آمده است ابتدا این موضوع را با مظلومی و سپس با محمود فکری در میان گذاشته و درنهایت به حالت قهر اردوی استقلال را ترک کرده است.

کاظم قیم، معاون بین‌الملل باشگاه استقلال درخصوص این شایعه به «فرهیختگان» گفت: «بعید است چنین خبری صحت داشته باشد چراکه پول دیاباته در دبی آماده است و به‌محض اینکه مشکل حسابش را حل کند برای او واریز خواهد شد. بنابراین این خبر درست نیست. در ضمن دیاباته هیچ‌وقت درباره پول حرف نمی‌زند و این کار را مدیربرنامه‌‌های وی انجام می‌دهد که او هم هیچ صحبتی به‌تازگی در این زمینه نداشته است. این درحالی است که ما خودمان مدام فشار می‌آوریم که مشکل حساب بانکی‌اش را زودتر حل کند تا بتوانیم پولش را واریز کنیم.»

مرتبط ها