کد خبر: 50924

گوچی با وجود درخشش در زوله به ترکیب اصلی نمی‌رسد

بهترین گلزن تیم اما نیمکت‌نشین!

مهاجم ایرانی ظاهرا هنوز هم در برنامه‌های جان استیگمن، سرمربی زوله جای ثابتی ندارد و با وجود اینکه هفته قبل با ورودش به زمین توانست هت‌تریک کند اما این‌بار نیز برابر هراکلس نیمکت‌نشین بود و در نیمه دوم به میدان رفت.

  به گزارش «فرهیختگان»، رضا قوچان‌نژاد برای دومین هفته پیاپی به کمک زوله آمد و توانست تیمش را از شکست نجات دهد. با این حال این مهاجم ایرانی ظاهرا هنوز هم در برنامه‌های جان استیگمن، سرمربی زوله جای ثابتی ندارد و با وجود اینکه هفته قبل با ورودش به زمین توانست هت‌تریک کند اما این‌بار نیز برابر هراکلس نیمکت‌نشین بود و در نیمه دوم به میدان رفت.

گوچی که در سال جدید میلادی ظاهرا شرایط بهتری نسبت به ابتدای فصل دارد توانست با ضربه سر خود بازی را به تساوی بکشاند و یک‌امتیاز مهم دیگر را به حساب تیمش واریز کند. او همچنان بهترین گلزن تیمش در این فصل است و تا اینجای مسابقات توانسته 6بار دروازه حریفان را باز کند. در این شرایط هنوز هم استیگمن تمایلی به استفاده از این مهاجم گلزن در ترکیب اصلی خود را ندارد و در چند دیدار اخیر به‌عنوان بازیکن تعویضی راهی زمین شده است. در دیدار سه‌شنبه‌شب نیز توماس بویتینک، خرید جدید این تیم در نقل‌وانتقالات زمستانی به قوچان‌نژاد ترجیح داده شد و او به‌سرعت نخستین حضورش را در ترکیب اصلی تیمش تجربه کرد.

سایت «دسولنیر» درباره نمایش گوچی می‌نویسد: «اگرچه توماس بویتینک در نخستین حضورش در ترکیب زوله عملکرد نسبتا خوبی داشت و توانست یک پاس‌گل بدهد اما بازهم این رضا قوچان‌نژاد بود که به‌عنوان بازیکن تعویضی راهی زمین شد و توانست فرشته نجات تیمش باشد و آنها را از شکست فراری دهد. رضا زمان زیادی را پشت دروازه تیمش مشغول گرم‌کردن بود و درنهایت استیگمن تصمیم گرفت در 20دقیقه پایانی به او بازی بدهد. نخستین لمس توپ او یک ضربه سر دقیق بود که باعث شد بازی به تساوی کشیده شود. او که همین جمعه قبل توانسته بود هت‌تریک کند این‌بار تنها یک‌گل زد و البته فرصت کمتری نسبت به بازی قبل نصیبش شد.»

ظاهرا هرچه درخشش گوچی بیشتر باشد مربی تیم کمتر به او میدان می‌دهد. در دیدار جمعه‌شب برابر ویلم، این مهاجم ایرانی در بین دو نیمه راهی زمین شد و توانست هت‌تریک کند. این‌بار اما استیگمن به‌جای استفاده از او در ترکیب اولیه به‌عنوان پاداش این درخشش، حتی دیرتر از بازی قبل و در دقیقه70 بالاخره تصمیم گرفت او را به زمین بفرستند.

اعتراض گوچی

استیگمن در پایان این دیدار معتقد بود اگرچه تیمش شکست 2 بر صفر را با تساوی 2–2 عوض کرده است اما آنها شایسته 3امتیاز بودند و به همین دلیل از نظر او 2امتیاز مهم از چنگ تیمش رفته است: «در نیمه دوم به‌مراتب بهتر شدیم و توانستیم عملکرد خوبی در زمین خودمان داشته باشیم. حتی می‌توانستیم گل سوم را هم زده و بازی را ببریم اما موفق نشدیم. در نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم و بی‌هدف بازی می‌کردیم. فقط در زمین می‌دویدیم اما هدف مشخصی نداشتیم و همانند یک جوجه بدون سر بودیم. با این حال با عملکردی که در نیمه دوم داشتیم شایسته کسب 3امتیاز بودیم.»

او در ادامه همانند دیدار قبلی تیمش به تمجید از گوچی پرداخت و گفت: «رضا بازیکنی بسیار حرفه‌ای است. او در تمرینات همیشه به‌دنبال بهتر شدن و پیشرفت است و تلاش می‌کند تا هم خودش بهتر شود و هم همبازیانش عملکرد بهتری در زمین داشته باشند.» گوچی در پایان این دیدار درباره گلزنی دوباره برای تیمش گفت: «شک ندارم اگر بازی در حضور هواداران برگزار می‌شد می‌توانستیم 3 بر 2 برنده از زمین خارج شویم. ما قبلا هم این کار را انجام داده‌ایم و اگر حمایت یار دوازدهم را داشتیم شانس بردمان خیلی زیاد بود.»

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا با وجود اینکه با 6گل بهترین گلزن تیمش است اما هنوز هم از روی نیمکت بازی‌ها را آغاز می‌کند، افزود: «من توانایی‌هایم را می‌دانم و خوشحالم که بار دیگر آن را نشان دادم. درباره شرایط من در تیم صحبت‌های زیادی انجام شده است و من هم نارضایتی‌ام را از این اوضاع حتی در رسانه‌ها اعلام کرده‌ام. البته همه اینها جدا از تعهد و نگرش من نسبت به سرمربی یا بازیکنان تیم است. اگر من بازی کنم یا نکنم نظرم نسبت به آنها هرگز عوض نخواهد شد. ما یک مهاجم جدید به خدمت گرفته‌ایم و همانند بازیکنان قبلی به او هم کمک خواهم کرد تا به بازیکن بهتری تبدیل شود.»

مرتبط ها