کد خبر: 50876

واکنش سایت بلژیکی به گلزنی محمدی

یک شادی کودکانه

سایت «hln» بلژیک در گزارشی به گلزنی میلاد محمدی در دیدار این هفته خنت پرداخت و نوشت: او در دقیقه 6 این دیدار دروازه حریف را گشود و همانند یک کودک به شادی پرداخت و بسیار خوشحال بود.

  به گزارش «فرهیختگان»، سایت «hln» بلژیک در گزارشی به گلزنی میلاد محمدی در دیدار این هفته خنت پرداخته و می‌نویسد: «خنت در دیدار برابر لاون موفق شد با 3 گل به برتری برسد و گل نخست این تیم را میلاد محمدی به ثمر رساند. مدافع چپی که در طول دوران فوتبال خود تنها 6 گل به ثمر رسانده است و بی‌دلیل نیست که اینقدر از زدن این گل خوشحال است. او در دقیقه 6 این دیدار دروازه حریف را گشود و همانند یک کودک به شادی پرداخت و بسیار خوشحال بود.

او در دوران فوتبال یک گل در لیگ ایران، سه گل در لیگ روسیه و حالا دو گل برای خنت به ثمر رسانده است و به‌ندرت چنین لحظاتی را تجربه می‌کند. او درباره شرایط تیمش در این فصل می‌گوید که خیلی تاسف‌بار است هواداران نمی‌توانند در ورزشگاه‌ها حاضر باشند و بازی‌ها را از نزدیک ببینند. مطمئنم در حضور هواداران می‌توانستیم نمایش بهتری داشته باشیم. امیدوارم با کشف واکسن کرونا، این مشکل هم خیلی زود حل شود و دوباره شرایط همانند قبل شود.»

مرتبط ها