کد خبر: 50831

شوت مهارنشدنی میلاد، مصدومیت دوباره کاوه

برای شارلروا بازگشت کاوه رضایی به ترکیب اصلی دوام زیادی نداشت و این مهاجم ایرانی در دقیقه 33 به‌دلیل برخوردی که با بازیکن حریف داشت مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.

  به گزارش «فرهیختگان»، هفته بیست‌‌ویکم رقابت‌های لیگ بلژیک با نتایج متفاوتی برای لژیونرهای ایرانی همراه بود. میلاد محمدی با خنت در مصاف لاون گل نخست تیمش را زد تا خنت در این دیدار خارج از خانه با نتیجه 3 بر صفر به برتری برسد. شارلروا اما درحالی‌که کاوه رضایی و علی قلی‌زاده، دو بازیکن تاثیرگذار ایرانی خود را از ابتدا در ترکیب اصلی داشت در زمین استاندارد لیژ 3 بر 2 شکست خورد. سایت «rtbf» بلژیک درباره دیدار خنت نوشت: «خنت در دیدار با هاون موفق شد نخستین برد خود در سال 2021 را جشن بگیرد. آنها بازی را خوب شروع کردند و مزد برتری خود را با گل تماشایی میلاد محمدی گرفتند. شوت غیرقابل‌مهار این مدافع ایرانی گل اول تیمش را به‌همراه داشت و در ادامه دو گل دیگر نیز به‌ثمر رساندند تا 3 امتیاز این مسابقه را به‌حساب خود واریز کنند.»

برای شارلروا اما بازگشت کاوه رضایی به ترکیب اصلی دوام زیادی نداشت و این مهاجم ایرانی در دقیقه 33 به‌دلیل برخوردی که با بازیکن حریف داشت مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. سایت والفوت درباره شرایط این بازیکن گلزن نوشت: «شارلروا در هفته‌های اخیر مصدومیت‌های زیادی داشته و حالا در دیدار با استاندارد لیژ نیز کاوه رضایی و مودو دیانه دچار آسیب‌دیدگی شدند و از بازی بیرون رفتند.»

کریم بلحسین، سرمربی این تیم درباره مصدومیت بازیکنانش گفت: «دیانه پس از ضربه‌ای که خورد به من گفت که توپ‌های بلند را خیلی خوب نمی‌بیند و دچار مشکل شده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم ریسک نکنیم و او را تعویض کردیم. کاوه هم در یک دوئل هوایی از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد و البته پس از آن تلاش کرد تا بازی را ادامه دهد و دوست نداشت که تعویض شود اما مشخص بود که تحرک ابتدای بازی را ندارد و با درد بازی می‌کند. به‌همین دلیل او هم تعویض شد. حالا باید ببینیم که شرایط این دوبازیکن پس از آزمایش‌های پزشکی چگونه خواهد بود و چه مدت از ترکیب دور خواهند بود.» شارلروا با این شکست باز هم در جدول سقوط کرد و حالا در رتبه هشتم جدول قرار گرفته است. البته این تیم تا رده دوم تنها 6 امتیاز فاصله دارد و در‌صورتی‌که بتواند در ادامه مسابقات نتایج خوب ابتدای را تکرار کند شانس کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی را خواهد داشت.»

مرتبط ها