کد خبر: 50829

انتقاد از نیمکت‌نشینی انصاری‌فرد

سایت «اسپورت روم» یونان با انتقاد از ترکیب اولیه تیم مانولو خیمنز نوشت: «سرمربی آاک در این دیدار حساس تصمیم گرفت کریم انصاری‌فرد، مهاجم گلزن خود که به‌تازگی مصدومیتش به‌پایان رسیده و همچنین نلسون اولیویرا را نیمکت‌نشین کند.

  به گزارش «فرهیختگان»، دربی حساس آتن بین دو تیم آاک و پائوک بدون برنده خاتمه یافت و دو تیم به تساوی 2‌–‌2 رضایت دادند. آاک در این دیدار دو بار از میزبان خود پیش افتاد اما هر دوبار گل تساوی را دریافت کرد تا این دربی بدون برنده خاتمه یابد.

سایت «اسپورت روم» یونان با انتقاد از ترکیب اولیه تیم مانولو خیمنز نوشت: «سرمربی آاک در این دیدار حساس تصمیم گرفت کریم انصاری‌فرد، مهاجم گلزن خود که به‌تازگی مصدومیتش به‌پایان رسیده و همچنین نلسون اولیویرا را نیمکت‌نشین کند تا مارکو لیواجیا در خط حمله به میدان برود. این تصمیم عجیب همه را شگفت‌زده کرد و اگرچه این تیم توانست دو گل بزند اما درنهایت در حفظ برتری خود ناکام بود.» انصاری‌فرد از دقیقه 71 این دیدار راهی زمین شد اما نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند. سایت اسپورت این کشور به عملکرد او در این دیدار نمره 5 داده و نوشت: «مهاجم ایرانی آاک بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و بالاخره در دقیقه 71 راهی زمین شد. او در دقایقی به بازی رفت که تیمش برتری خود را از دست داده بود و به نظر می‌رسید آاک به کسب تساوی هم راضی است. به‌همین دلیل نتوانست تاثیرگذاری لازم را در زمین داشته باشد و تفاوت را رقم بزند.»

مرتبط ها