کد خبر: 50786

اشتباه عجیب حسینی در روز برد ترابزون

پاس رو‌به‌عقب اشتباه حسینی باعث شد بازیکن حریف صاحب توپ شده و ضربه او با برخورد به دست ادگار لی تبدیل به یک ضربه پنالتی برای میزبان شود.

  به گزارش «فرهیختگان»، ترابزون‌اسپور در ادامه رقابت‌های لیگ ترکیه و در هفته بیست‌ویکم این مسابقات شنبه‌شب میهمان گنچلربیرلیگی بود که در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد. مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون که در هفته‌های قبل چند نمایش خوب در ترکیب تیمش داشت پس از غیبت در دیدار قبلی تیمش به‌دلیل مصدومیت این‌بار در فهرست این تیم حضور داشت و در دقیقه 83 نیز به میدان رفت اما اشتباه عجیب او باعث شد دروازه تیمش باز شود.

عبدالله آوچی، سرمربی ترابزون در این مسابقه او را به‌عنوان هافبک تدافعی به میدان فرستاد تا برتری 2 بر صفر تیمش را حفظ کند اما پاس رو‌به‌عقب اشتباه حسینی باعث شد بازیکن حریف صاحب توپ شده و ضربه او با برخورد به دست ادگار لی تبدیل به یک ضربه پنالتی برای میزبان شود. حسینی خوش‌شانس بود که تیمش سه امتیاز این بازی را کسب کرد تا از فشار انتقادات به او کم شود. البته حضور او در پست غیرتخصصی نیز می‌تواند در عدم تمرکزش در این صحنه و اشتباهاش تاثیرگذار بوده باشد. سایت «گازته فوتبال» ترکیه درباره این مسابقه می‌نویسد: «ترابزون در مصاف با گنچلربیرلیگی کار چندان سختی نداشت و توانست با دو گل از میزبان خود پیش بیفتد. این تیم به‌خوبی کنترل بازی را در اختیار داشت و به نظر نمی‌رسید حریف توانایی جبران این نتیجه را داشته باشد اما یک اشتباه بی‌مورد و نابجا از مجید حسینی که سه دقیقه از ورودش به زمین مسابقه می‌گذشت، سبب شد بازی 2 بر یک شود و ترابزون در دقایق پایانی بازی برای حفظ برتری خود دچار مشکل شود. در پایان ترابزون توانست این بازی را برده و به رده پنجم جدول صعود کند و میزبان نیز همچنان در منطقه سقوط و رده هجدهم قرار دارد.»

مرتبط ها