کد خبر: 50340

کوچکی نژاد:

دانشگاه آزاد اسلامی به مشکلات اجتماعی جامعه ورود کند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان باید به مشکلات اجتماعی جامعه ورود کند.

  به گزارش «فرهیختگان»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد رشت، جلسه گسترش آموزش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد.

کوچکی نژاد در این جلسه با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این استان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گیلان باید در حوزه‌ها، مسائل و مشکلات اجتماعی استان پیشرو باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رشد جمعیتی استان گیلان نسبت به سایر استان‌ها کمتر است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان باید به مشکلات اجتماعی جامعه ورود کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها خاطر نشان کرد: غیرحضوری بودن کلا‌س‌ها کار معلمان و اساتید را ۲ برابر کرده است.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه پیگیری اخذ رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در دستور کار است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با استفاده از ظرفیت منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی و ارتباطات با کشورهای همسایه شمالی می‌تواند در توسعه رشته‌های علوم پزشکی نقش داشته باشد.

مرتبط ها