کد خبر: 50062

استقلال آلومینیوم را هم برد، ساز فکری در آستانه دربی کوک شد

آهنگ پیشواز

شاگردان محمود فکری با پیروزی برابرآلومینیوم اراک 18امتیازی شدند تا در آستانه دربی دوشنبه هفته آینده در صدر جدول بمانند

  به گزارش «فرهیختگان»، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافت. ارسلان مطهری(38) و مهدی قایدی(73) زننده گل‌های استقلال بودند. شاگردان محمود فکری با این پیروزی 18امتیازی شدند تا در آستانه دربی دوشنبه هفته آینده در صدر جدول بمانند. شاگردان رسول خطیبی نیز با 10امتیاز در ایستگاه یازدهم قرار گرفتند.

رشید مظاهری، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، احمد موسوی (70-شیخ دیاباته)، مسعود ریگی (82-فرشید باقری)، مهدی مهدی‌پور (82-داریوش شجاعیان)، فرشید اسماعیلی (66-آرش رضاوند)، وریا غفوری، مهدی قایدی و ارسلان مطهری برای اسقلال در این بازی به میدان رفتند که از نکات مهم آن بازگشت دیاباته به میادین بود که البته روز کم‌فروغی داشت و نشان داد احتمالا مقابل پرسپولیس هم نیمکت‌نشین خواهد بود. رضاوند هم که سه‌اخطاره بود در نیمه دوم به میدان رفت و البته اخطار نگرفت تا دربی را از دست ندهد. قبل از بازی نیز پورحمیدی و جابر انصاری گلر و مهاجم آلومینیوم که سابقه بازی در استقلال را دارند با همبازیان سابق خود خوش‌وبش کردند.

  توقف فولاد، پیروزی نفت و شهرخودرو

دیروز سه بازی دیگر نیز برگزار شد. فولاد خوزستان میزبان مس رفسنجان بود و به نتیجه تساوی یک-یک بسنده کرد. لوسیانو پریرا در دقیقه67 تیمش را پیش انداخت، اما مهرداد آوخ در دقیقه3+90 گل تساوی را وارد دروازه میزبان کرد. شیمبا با گلزنی در این بازی بهترین گلزن خارجی لیگ برتر شد. او با 83گل از ادینیو که 82گل زده بود، پیشی گرفت. صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان پورموسوی به پایان رسید تا روند بردهای آبادانی‌ها در خانه همچنان ادامه داشته باشد. رضا خالقی‌فر در دقیقه16 زننده گل صنعت نفت آبادان در نیمه اول بود. این بازیکن در دقیقه22 به‌خاطر مصدومیت از زمین خارج شد و جای خود را به طالب ریکانی داد. گل دوم زردپوشان آبادانی را مهدی زبیدی در دقیقه87 به ثمر رساند.

شهرخودرو و سایپا هم در مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید. تنها گل تیم شهرخودرو در این بازی توسط امین قاسمی‌نژاد در دقیقه54 به ثمر رسید. شاگردان سیدمهدی رحمتی با این نتیجه سومین پیروزی فصل‌شان را جشن گرفتند و با 12امتیاز به رده نهم جدول صعود کردند.

مرتبط ها