کد خبر: 50042

کونسیسائو:

طارمی را به‌دلیل خستگی تعویض کردم

کونسیسائو گفت: در اواخر مسابقه می‌خواستیم در خط حمله نفرات تازه‌نفسی را به زمین بفرستیم و به‌نظرم کرونا، طارمی و لوئیس دیاز دیگر خسته شده بودند. ما باید شرایط بازیکنان را مدیریت کنیم تا همیشه در بهترین شرایط قرار داشته باشند.

  به گزارش «فرهیختگان»،مهدی طارمی در مصاف یکشنبه‌شب پورتو برابر موریرنزه اگرچه عملکرد خوبی داشت اما نتوانست در جریان برتری 3 بر صفر تیمش نقشی در گل‌ها داشته باشد. او البته در دقیقه 77 یک پاس گل برای تونی مارتینز فراهم کرد اما پس از بررسی صحنه توسط VAR مشخص شد که مهاجم ایرانی پورتو تنها 3 سانتی‌متر در آفساید قرار داشته است و به همین دلیل این گل مورد قبول قرار نگرفت.
سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو در پایان این دیدار درباره عملکرد شاگردانش گفت: «در این مسابقه فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم و البته ایرادهایی هم داشتیم که اصلا دوست ندارم دوباره در تیمم اتفاق بیفتد. درمجموع بازی خوبی انجام دادیم و اتفاقات خوبی را در زمین رقم زدیم. به‌خصوص وقتی طارمی و کرونا در بین مدافعان حریف حرکت می‌کردند و نشان دادند که به‌خوبی می‌توانند برنامه‌های ما را در زمین پیاده کنند. آنها به‌خوبی آنچه را پیش از بازی خوساته بودیم، اجرا کردند و بارها برابر دروازه حریف خطرساز شدند. به‌نظرم نتیجه این مسابقه کاملا عادلانه بود و شایسته کسب این برد بودیم. حتی می‌توانستیم یک یا دو گل دیگر هم به‌ثمر برسانیم و فکر نمی‌کنم کسی از این اتفاق متعجب می‌شد. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و تلاش می‌کنیم در ادامه فصل بهتر شده و به جایگاه واقعی خود برگردیم باید تنها روی بازی‌های خودمان تمرکز کنیم و فکر نمی‌کنم دیگر جایی برای اشتباه داشته باشیم. در ادامه فصل نباید امتیازات بیشتری از دست بدهیم و اگر بخواهیم همچنان در کورس قهرمانی باشیم باید همین روند را ادامه دهیم. لیگ مثل یک ماراتن است و باید برای آن آماده باشیم.»

 او در ادامه درباره تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد کرد و تعویض‌هایش در نیمه دوم گفت: «احساس کردم مارگا خسته است و دیگر توان ابتدای بازی را ندارد و نمی‌تواند نمایش خوبی داشته باشد. به همین دلیل او را زودتر بیرون کشیدم تا فرصت کافی برای استراحت داشته باشد. در اواخر مسابقه هم می‌خواستیم در خط حمله نفرات تازه‌نفسی را به زمین بفرستیم و به‌نظرم کرونا، طارمی و لوئیس دیاز دیگر خسته شده بودند. ما باید شرایط بازیکنان را مدیریت کنیم تا همیشه در بهترین شرایط قرار داشته باشند. خوشبختانه اوانیلسون هم که در آخرین دقایق راهی زمین شد توانست گلزنی کند و نشان داد که شرایط خوبی دارد.»

 

 

 

مرتبط ها