کد خبر: 49838

گلزنی مدافع ایرانی و پیروزی ویکامب بعد از 12 بازی

تفضلی: مصدومیتم کابوس‌وار بود

مدافع ایرانی‌الاصل ویکامب گفت: این مصدومیت دست‌کمی از کابوس برایم نداشت. به‌سختی از پس آن برآمدم و دوران دشواری را سپری کردم تا درنهایت این وضعیت را پشت‌سر گذاشتم.

  به گزارش «فرهیختگان»، رایان تفضلی، مدافع ایرانی‌الاصل ویکامب در دیدار این هفته تیمش برابر کاردیف در لیگ چمپیونشیپ انگلستان موفق به گلزنی شد تا سه امتیاز حساس به حساب آنها واریز شود. این نخستین گل او برای تیم جدیدش بود و به ویکامب کمک کرد تا پس از 12 هفته اولین برد خود را جشن بگیرد.

این مدافع 29 ساله در تابستان از هال‌سیتی راهی ویکامب شد و پس از غیبت‌های طولانی که به‌دلیل مصدومیت داشت، این هفته سومین بازی‌اش برای این تیم را انجام داد که حاصل آن یک گل بود که از روی یک ضربه کرنر به ثمر رساند.

تفضلی پس از این دیدار درباره شرایطش در این تیم می‌گوید: «در دیدار برابر سوانسی دچار آسیب‌دیدگی شدم، اما تا آخر ادامه دادم و وضعیتم بدتر شد. این مصدومیت دست‌کمی از کابوس برایم نداشت. به‌سختی از پس آن برآمدم و دوران دشواری را سپری کردم تا درنهایت این وضعیت را پشت‌سر گذاشتم. خوشبختانه حالا اوضاع مناسبی دارم و می‌توانم در ترکیب تیمم بازی کنم. وقتی گل زدم واقعا حس شوک و تعجب داشتم و باورم نمی‌ششد که توانسته‌ام دروازه آنها را باز کنم. حس بسیار خوبی بود که توانستم به تیمم کمک کنم.» آخرین برد ویکامب به دیدار برابر بیرمنگام برمی‌گردد که بازی را 2 بر یک بردند و پس از آن 6 باخت و 5 تساوی در کارنامه این تیم ثبت شد. آنها با این برد همچنان قعرنشین لیگ هستند، اما تنها 4 امتیاز تا منطقه امن جدول فاصله دارند و برای ماندن چندان ناامید نیستند.

تفضلی هم به موفقیت تیمش در ادامه مسابقات امیدوارانه نگاه کرده و می‌گوید: «روند بسیار نگران‌کننده‌ای داشتیم و اما خوشبختانه در این بازی توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم و عملکرد بهتری داشته باشیم. فکر می‌کنم بتوانیم این روند را ادامه داده و از این وضعیت خارج شویم.»

 

مرتبط ها