کد خبر: 49504

درخواست پرسپولیس برای تاخیر 2 روزه بازی با ذوب‌آهن

انصاری آماده است، شیری نیمکت‌نشین نمی‌شود!

گفته می‌شود شیری از ترکیب تیم دور می‌شود تا سیامک نعمتی جای او را در دفاع راست ‌بگیرد. اما ظاهرا یحیی قصد نیمکت‌نشین کردن شیری را حداقل در این مقطع ندارد. باشگاه تلاش دارد روحیه شیری را بالا ببرد تا بتواند از این بازیکن در بازی‌های لیگ استفاده کند.

به گزارش «فرهیختگان»، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس اعلام کرده اگر بازی تیمش با ذوب‌آهن عقب نیفتد تیمش را وارد زمین بازی نخواهد کرد. اما باشگاه می‌گوید یحیی ناراحت بوده و این حرف را زده و پرسپولیس قطعا در این بازی شرکت می‌کند. فقط از سازمان لیگ خواسته که این بازی با 2 روز تاخیر برگزار شود تا تیم شرایط لازم برای حضور در این مسابقه را پیدا کند.

گل‌محمدی برای این بازی علاوه‌بر نفراتی مثل امیری و پهلوان می‌تواند از محمد انصاری هم استفاده کند و دستش برای انتخاب ترکیب باز است. باشگاه می‌گوید مصدومیت این بازیکن کاملا برطرف شده و می‌تواند با نظر کادرفنی برای پرسپولیس بازی کند. بازیکنی که یحیی در ابتدا قصد کنار گذاشتنش را داشت حالا خیال سرمربی تیم را از بابت داشتن بازیکن کافی در پست حساس دفاع میانی و حتی دفاع چپ راحت کرده است.

از سوی دیگر اشتباه مهلک مهدی شیری در فینال لیگ قهرمانان آسیا حسابی برای این بازیکن دردسرساز شد و از همه بدتر واکنش تند هواداران پرسپولیس را به‌همراه داشته است. در این میان گفته می‌شود شیری از ترکیب تیم دور می‌شود تا سیامک نعمتی جای او را در دفاع راست ‌بگیرد. اما ظاهرا یحیی قصد نیمکت‌نشین کردن شیری را حداقل در این مقطع ندارد. باشگاه تلاش دارد روحیه شیری را بالا ببرد تا بتواند از این بازیکن در بازی‌های لیگ استفاده کند.

مرتبط ها