کد خبر: 49457

با وجود استعفای چهارباره از هیات‌مدیره استقلال

آبی‌ها می‌خواهند زبده را برگردانند

طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» از باشگاه استقلال اعضای هیات‌مدیره برای بازگشت زبده تلاش می‌کنند، چراکه وی از ارتباطات وسیعی برخوردار بوده و طی دوران حضور در استقلال از این ارتباطات در راستای بهبود اهداف باشگاه استفاده کرده است.

به گزارش «فرهیختگان»، هادی زبده شیرکوهی که از شهریورماه گذشته به‌عنوان معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی منصوب شده و قبلا شهردار منطقه 16 تهران  بوده و همچنین سوابق و تجارب مختلف در حوزه اداری و مالی را در کارنامه دارد، سرانجام بعد از چهار بار استعفا با مجموعه استقلال قطع همکاری کرده و از هیات‌مدیره این باشگاه جدا شد.

زبده که پیش از این به دلایل متعدد ازجمله مشغله‌های فراوان کاری در تامین اجتماعی و برخی مشکلات دیگر استعفای خود را تقدیم وزارت ورزش کرده و بر روی آن اصرار داشت، سرانجام هفته گذشته به این خواسته خود رسیده و از استقلال رفتنی شد.

با برکناری سعادتمند بعد از حدود دوماه‌ونیم به‌تازگی حمیدرضا آصفی به جمع هیات‌مدیره اضافه شده بود تا ترکیب کامل شود، اما با خداحافظی زبده شیرکوهی دوباره تعداد نفرات در هیات‌مدیره استقلال به ۴نفر رسید.

طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» از باشگاه استقلال اعضای هیات‌مدیره برای بازگشت زبده تلاش می‌کنند، چراکه وی از ارتباطات وسیعی برخوردار بوده و طی دوران حضور در استقلال از این ارتباطات در راستای بهبود اهداف باشگاه استفاده کرده است و یک عضو همراه و همدل با مجموعه محسوب می‌شد. اعضای هیات‌مدیره قصد دارند زبده را راضی به بازگشت کنند و سپس در تعامل با وزارت ورزش یک‌بار دیگر حکم عضویت هیات‌مدیره را برای او بگیرند، چراکه ظاهرا گزینه مناسبی برای عضویت در هیات‌مدیره و تکمیل آن فعلا وجود ندارد.

مرتبط ها