کد خبر: 49373

زبده بعد از ۴ استعفا رفت، اعضا موافق عضویت مددی نیستند

ادامه طلسم هیات‌مدیره استقلال، گزینه‌ای برای بررسی نیست!

طبق شنیده‌های «فرهیختگان» و برخلاف برخی اخبار مبنی‌بر اینکه گزینه‌های جایگزینی وی توسط وزارت ورزش درحال بررسی هستند اما واقعیت این است که درحال حاضر هیچ گزینه‌ای برای جایگزینی زبده شیرکوهی در هیات مدیره استقلال وجود ندارد.

به گزارش «فرهیختگان»، با انتخاب احمد مددی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه و حمیدرضا آصفی به‌عنوان عضو پنجم هیات‌مدیره استقلال سرانجام بعد از حدود دوماه‌ونیم ترکیب مدیریت این باشگاه کامل شد و ضمن تکمیل پازل اعضای هیات‌مدیره، این باشگاه مدیریت خود را نیز شناخت تا در ظاهر همه‌چیز بر وفق مراد باشد. این درحالی است که بعد از برکناری احمد سعادتمند و انتخاب مددی به‌عنوان سرپرست باشگاه ترکیب اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال یک نفر را کم داشت که طی این مدت همواره انتخاب نفر پنجم فقط در رسانه‌ها محقق شده و تا انتخاب آصفی در حد گمانه‌زنی و شایعات باقی ماند.

با این حال هفته گذشته و بعد از برگزاری جلسه هیات‌مدیره باشگاه با حضور تمامی اعضا به‌جز زبده شیرکوهی، با فشارهای وزارت ورزش و انتخاب اعضا احمد مددی به‌عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد تا بعد از انتخاب عضو پنجم، مدیرعامل نیز شناخته شود. این درحالی است که در همان جلسه زبده با اعلام قبلی حضور پیدا نکرد تا شایعات مبنی‌بر خداحافظی و قطع همکاری او با استقلال قوت بگیرد. با این حال در این جلسه یک‌بار دیگر با استعفای زبده مخالفت شد و با وجود آنکه وی برای بار چهارم استعفای خود را تقدیم هیات‌مدیره و وزارت ورزش کرده و گفته بود به‌خاطر مشغله کاری و نرسیدن به امور استقلال نمی‌تواند در خدمت این تیم باشد، اما مقرر شد به کارش همچنان ادامه دهد.

با این حال نکته قابل‌توجه اینکه سرانجام روز گذشته وزیر ورزش با استعفای زبده موافقت کرد تا بعد از حدود یک‌هفته پس از برگزاری جلسه هیات‌مدیره یک‌بار دیگر ترکیب اعضای آن ناقص شود. حالا دوباره همه باید منتظر انتخاب عضو پنجم باشند!

گزینه‌ای در کار نیست

چندی‌پیش از حضور آصفی و نامداری در هیات‌مدیره صحبت شد که در ادامه سخنگوی سابق وزارت امور خارجه به‌عنوان نفر پنجم به عضویت هیات‌مدیره باشگاه درآمد با این حال و با خروج زبده از هیات‌مدیره باشگاه استقلال، طبق شنیده‌های «فرهیختگان» و برخلاف برخی اخبار مبنی‌بر اینکه گزینه‌های جایگزینی وی توسط وزارت ورزش درحال بررسی هستند اما واقعیت این است که درحال حاضر هیچ گزینه‌ای برای جایگزینی زبده شیرکوهی در هیات‌مدیره استقلال وجود ندارد و اینکه چه زمانی این اتفاق سرانجام محقق خواهد شد تا دوباره ترکیب اعضا کامل شود، پرسش بزرگی است که برای پاسخ آن باید منتظر اقدام وزارت ورزش باقی ماند. البته در این بین احتمال بسیار ناچیزی برای حضور مددی طبق روال سابق حضور مدیران در جمع اعضای هیات‌مدیره وجود دارد اما به‌خاطر توافق هیات‌مدیره با مجمع و وزارت ورزش در این خصوص که مدیرعامل در جمع هیات‌مدیره نباشد شانس حضور مدیرعامل جدید در جمع اعضا بسیار کمرنگ شده هرچند اگر به‌طور واقعی اعضای هیات‌مدیره قصد انجام چنین کاری را داشتند همان هفته پیش و در جلسه‌ای که مددی مدیرعامل شد، با استعفای زبده موافقت کرده و احمد مددی را جایگزین او می‌کردند.

مرتبط ها