کد خبر: 49319

گل سرنوشت‌ساز قلی‌زاده در دوئل بلحسین و کمپانی

شاگردان وینسنت کمپانی برای چندمین‌بار در دقایق پایانی بازی را واگذار کردند. دوئل کریم بلحسین و کمپانی درنهایت با گلزنی قلی‌زاده به سود شارلروا پایان یافت.

به گزارش «فرهیختگان»، تیم فوتبال شارلروای بلژیک این هفته برابر اندرلخت با خوش‌شانسی موفق شد سه امتیاز مهم را به اندوخته‌هایش اضافه کند و بخش عمده‌ای از این موفقیت را مدیون علی قلی‌زاده است که در آخرین دقایق بازی تک‌گل سه امتیازی تیمش را به‌ثمر رساند.

سایت «والفوت» بلژیک درباره این مسابقه نوشت: «شارلروا پس از مدت‌ها ناکامی برابر اندرلخت این بار توانست به‌لطف گل دقیقه آخر علی قلی‌زاده این حریف را مغلوب خود کند. شاگردان وینسنت کمپانی هم برای چندمین‌بار در دقایق پایانی بازی را واگذار کردند. دوئل کریم بلحسین و کمپانی درنهایت با گلزنی قلی‌زاده به سود شارلروا پایان یافت. مصدومیت ممدو فال در همان دقایق اولیه بازی برنامه شارلروا را به هم ریخت و باعث شد تغییراتی در استراتژی این تیم ایجاد کند. درحالی‌که به‌نظر می‌رسید این دیدار با تساوی بدون گل به‌پایان می‌رسد ضربه بسیار خوب وینگر ایرانی شارلروا گل این تیم را رقم زد. قلی‌زاده با ضربه‌ای محکم و دقیق دروازه حریف را گشود. البته روی این گل، دروازه‌بان اندرلخت هم بی‌تقصیر نبود و می‌توانست مانع از شکست تیمش شود. تیمون ولنروتر، درباره این گل گفت: «مثل یک تیم آماتور بازی را باختیم و من هم روی این گل مقصر بودم. در کل مسابقه نمایش خوبی داشتم اما متاسفانه روی این ضربه واکنش مناسبی نداشتم.» شارلروا با این برد همچنان در رده دوم جدول باقی ماند و رقابت خود را با بروژ صدرنشین حفظ کرد.»

مرتبط ها