کد خبر: 49271

وزیری: لیگ را با امتیاز کامل تمام می‌کنیم

ملی‌پوش تیراندازی با کمان گفت: فعلا در لیگ اول هستیم و ان‌شاءالله با امتیاز کامل لیگ را به پایان می‌رسانیم. برای آمادگی خودم هم برنامه‌ریزی دارم.

به گزارش «فرهیختگان»، میلاد وزیری، ملی‌پوش تیراندازی با کمان که سهمیه المپیک توکیو را برای کشورمان کسب کرده و سرمربی کماندار تیم ریکرو مردان دانشگاه آزاد اسلامی است‌ برترین تیرانداز هفته اول و دوم لیگ کشور شناخته شد.

وی بعد از اتمام مسابقات روز گذشته درخصوص کیفیت رقابت‌ها به «فرهیختگان» گفت: «در یک سال اخیر رقابتی برگزار نشد و نمی‌توانستیم ارزیابی دقیقی از رقبا داشته باشیم اما سپاهان و آکادمی راد جزء شانس‌های مدال و قدر بودند که توانستیم امتیازهای کامل از هر دو تیم بگیریم. تیم‌های دیگری هم مثل کمانداران پایتخت، آذربایجان‌شرقی و... قدرتمند هستند و امیدواریم رقابت خوبی داشته باشیم.»

وزیری در پاسخ به این سوال که این رقابت‌ها چقدر به ملی‌پوشان کمک خواهد کرد، تاکید کرد: «ورزشکاران ما همه جزء ملی‌پوشان هستند و سال آینده برنامه‌ریزی ما کسب سهمیه تیمی المپیک است و قطعا برگزاری این مسابقات مفید خواهد بود خصوصا اینکه هر سه ملی‌پوش عضو یک تیم (دانشگاه آزاد اسلامی) هستیم؛ تیمی که از نظر امکانات و شخصیت بالا زبانزد است و باعث می‌شود ما بهتر برای مسابقات ملی آماده شویم.»

وی تصریح کرد: «فعلا در لیگ اول هستیم و ان‌شاءالله با امتیاز کامل لیگ را به پایان می‌رسانیم. برای آمادگی خودم هم برنامه‌ریزی دارم. از همان زمانی که با شیوع کرونا تمرینات قطع شد سعی کردم برنامه‌ریزی کنم تا از آمادگی خارج نشوم. الان هم هر ماه یک اردوی درون کشوری برگزار می‌شود. قبل از المپیک سه مسابقه (دو جهانی و یک آسیایی) در پیش داریم و می‌توانیم به‌خوبی محک بخوریم. ان‌شاءالله با بهتر شدن اوضاع از نظر کرونا بتوانیم اردوهای برون‌مرزی هم داشته باشیم و نتیجه در خور نام ایران کسب کنیم.»

مربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: «این هفته سعی کردیم از بهترین نفرات استفاده کنیم اما قطعا در هفته‌های آینده نفرات جوانی که دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هم هستند مورد استفاده قرار می‌گیرند که ورزشکاران نوظهوری برای تیراندازی با کمان کشور خواهند بود.»

مرتبط ها