کد خبر: 49123

پاسخ نماینده نوری به «فرهیختگان» درباره شایعه مذاکره تراکتور:

الکس بعد از استقلال با هیچ تیم ایرانی صحبت نکرد

یکی از نزدیکان الکس نوری خبر مذاکره الکس با تراکتور را تکذیب کرد و گفت: بعد از مذاکراتی که با استقلال داشتیم از تیم‌های داخلی دیگر هیچ پیشنهاد دیگری به الکس در این مدت نشده و از این موضوع خبر ندارم. ضمن اینکه به‌خاطر شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های فوتبالی و حتی غیرفوتبالی در آلمان دوباره تعطیل شده و اصولا بعید است چنین اتفاقی یعنی حضور الکس نوری در تبریز محقق شود.

بعد از برکناری علیرضا منصوریان از سمت سرمربیگری تراکتور، هدایت نماینده تبریز را مسعود شجاعی به‌عنوان بازیکن-مربی دراختیار دارد و مدیران باشگاه به‌دنبال رایزنی با گزینه‌های مختلف برای انتخاب جانشین منصوریان هستند.

در این خصوص برخی منابع از مذاکره باشگاه تبریزی با الکس نوری مربی دورگه ایرانی-آلمانی خبر دادند و این‌طور مطرح کردند که مسئولان باشگاه تراکتور به‌دنبال جذب مربی پیشین تیم‌های وردربرمن و هرتابرلین آلمان هستند. این مربی در ابتدای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال یکی از گزینه‌های جدی نیمکت آبی‌پوشان تهرانی بود و جالب اینکه در آن برهه احمد سعادتمند، مدیرعامل وقت باشگاه استقلال از نوری به‌عنوان برگ‌برنده برای باقی‌ماندن در سمت خود استفاده کرد که درنهایت این حربه کارساز نشد و نه نوری هدایت استقلال را برعهده گرفت و نه سعادتمند ماندنی شد.

برای پیگیری خبر مربوط به مذاکره تراکتور با الکس نوری سراغ یکی از نزدیکان او رفتیم. وی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» این موضوع را تکذیب کرد و گفت: «بعد از مذاکراتی که با استقلال داشتیم از تیم‌های داخلی دیگر هیچ پیشنهاد دیگری به الکس در این مدت نشده و از این موضوع خبر ندارم. ضمن اینکه به‌خاطر شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های فوتبالی و حتی غیرفوتبالی در آلمان دوباره تعطیل شده و اصولا بعید است چنین اتفاقی یعنی حضور الکس نوری در تبریز محقق شود.»

مرتبط ها