کد خبر: 49122

دروازه‌بان ایرانی آنتورپ دوباره به نیمکت برمی‌گردد

فرصت خوبی که بیرو از دست داد

حضور سنگربان اول تیم‌ملی در این مسابقه بین آنتورپ و بروژ برای او چندان خوب پیش نرفت و پس از شکست 2 بر صفر تیمش، انتقاداتی به عملکرد او در این دیدار وجود داشت.

به گزارش «فرهیختگان»، علیرضا بیرانوند پس از عملکرد خوبی که در نخستین حضورش در ترکیب اصلی آنتورپ و مقابل تاتنهام داشت شانس این را پیدا کرد تا در لیگ هم به گلر نخست این تیم تبدیل شود و در دیدار حساس برابر بروژ به میدان رفت. با این حال حضور سنگربان اول تیم‌ملی در این مسابقه برای او چندان خوب پیش نرفت و پس از شکست 2 بر صفر تیمش، انتقاداتی به عملکرد او در این دیدار وجود داشت.

سایت «نیوزبلاد» بلژیک به نمایش بیرانوند در این مسابقه نمره نسبتا ضعیف 5 داد و نوشت: «علیرضا بیرانوند در دیدار برابر بروژ به ژان بوتز ترجیح داده شد و درون دروازه آنتورپ ایستاد. بوتز در این فصل از همان مسابقه نخست در ترکیب تیمش قرار گرفت و عملکرد خوبی در نخستین فصل حضورش در یک تیم بزرگ داشت. این دروازه‌بان فرانسوی اگرچه واکنش‌های خارق‌العاده‌ای نداشته اما به‌ندرت اشتباهات فاحش انجام داده است. پس از شکست 4 بر 2 مقابل خنک در هفته گذشته که پاس بد او باعث شد گل سوم حریف به ثمر برسد، ایوان لکو تصمیم گرفت به او استراحت بدهد تا از نظر فیزیکی و ذهنی خودش را بازیابی کند. بیرانوند که در تابستان به ترکیب آنتورپ اضافه شده بود برای نخستین‌بار فرصت بازی در لیگ را به‌دست آورد. این دروازه‌بان 28ساله ایرانی به‌نظر می‌رسید گلر شماره یک تیمش در این فصل خواهد بود اما مدت‌ها طول کشید تا به ترکیب اصلی برسد. مقابل تاتنهام در لیگ اروپا او عملکرد خوبی داشت و در لیگ هم فرصت بازی پیدا کرد. برابر بروژ شروع مجدد ضعیف او باعث شد تا در برگشت توپ، گلین مجبور به خطا روی مهاجم حریف شود و از داور کارت قرمز دریافت کرد. بیرانوند روی گل نخست بروژ نیز خیلی زود تصمیم گرفت از دروازه خارج شود و فرصت گلزنی را به حریف داد. حتی لکو پس از بازی گفت استفاده از بیرانوند در این بازی ریسک بوده و انتخاب او تصمیمی اشتباه ازسوی این مربی بوده است.»

 

مرتبط ها