کد خبر: 49057

محمد نوری:

در انتظار تحول

فکری یکی از پرمهره‌ترین تیم‌ها را دراختیار دارد

مطمئنا اتفاقات خوبی هم در راه خواهد بود. اگر به این تیم اعتماد کنیم و به آنها آرامش بدهیم به امید خدا شرایط هم رو به بهبود خواهد رفت و ان‌شاءالله از امروز استقلال متحول‌شده‌ای ببینیم.

به گزارش «فرهیختگان»،  محمد نوری، عضو کمیته فنی استقلال طی یادداشتی در روزنامه «فرهیختگان» نوشت: استقلال از لحاظ مهره یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و حتی می‌توانم به جرأت بگویم بهترین تیم لیگ است. این تیم برای فصل جاری شاکله اصلی خود را حفظ کرده و یک‌سری بازیکنان جوان و خوب نیز به این تیم اضافه شدند که ان‌شاءالله این نفرات نیز در درازمدت بتوانند به این تیم کمک کنند و هرچه سریع‌تر در تیم جا بیفتند. بنابراین فکر می‌کنم شرایط تیم بسیار خوب است اما در هر صورت تا اینجا از لحاظ نحوه بازی آن چیزی که هواداران و پیشکسوتان انتظارش را داشتند محقق نشده که این موضوع با توجه به پتانسیل و مهره‌هایی که استقلال دارد یک مقدار دور از ذهن است، هرچند وجود برخی حواشی و این موضوع که خیلی‌ها دوست نداشتند این تیم موفق شود شرایط را به اینجا رسانده است و معتقدم یک‌سری از بیرون خط می‌دهند و حاشیه‌سازی می‌کنند تا این تیم موفق نباشد.

من هم موافقم که استقلال در این چند هفته خوب بازی نکرده و آن‌طور که باید مدنظر ما و هواداران مقابل حریفان به میدان نرفته است اما با توجه به اینکه تازه در ابتدای فصل هستیم و هنوز نمی‌توان ارزیابی خوبی داشته باشیم وظیفه داریم از این تیم و کادرفنی حمایت کنیم و به‌نظرم همان‌طور که به قبلی‌ها فرصت دادیم تا خود را نشان دهند باید به فکری و تیمش هم فرصت دهیم تا به‌اندازه کافی شانس برای نشان دادن خود داشته باشند. با همه این تفاسیر معتقدم استقلال می‌تواند از دیدار امروز مقابل شهرخودرو استارت یک تیم شاداب و پرنشاط و هجومی را بزند که ان‌شاءاالله نتیجه نیز با پیروزی برای آبی‌پوشان همراه باشد.

حمایت هیات‌مدیره از کادرفنی در بهترین زمان ممکن انجام شد و درواقع فشار را از روی فکری برداشت هرچند از ابتدای کار شاهد بودم که اعضای هیات‌مدیره از تیم چه بد بازی کرده و چه خوب حمایت کرده و این حمایت همیشگی آنها به‌خصوص در این برهه قابل تقدیر است چون به هر حال آنها تصمیم‌گیرنده هستند و این موضوع یعنی حمایت‌شان از فکری اهمیت زیادی دارد. ان‌شاءالله کادرفنی هم جواب این اطمینان و اعتماد هیات‌مدیره و پیشکسوتان و هواداران را که همیشه پشتوانه این تیم بودند به بهترین شکل ممکن بدهد و امیدوارم امروز شاهد یک بازی تماشاگرپسند از استقلال باشیم تا هوادار در آستانه دیدارهای حساس بعدی این تیم به‌خصوص بازی با پرسپولیس خیالش راحت باشد.

اگر استقلال زیبا بازی کند و همه از آن لذت ببرند اگر خدای‌ناکرده چنین بازی براساس اتفاقات با نتیجه همراه نباشد مردم و هواداران و پیشکسوتان خوشحال می‌شوند که این تیم با ارائه یک بازی تماشاگرپسند نتیجه نگرفته است اما درحال حاضر با توجه به پتانسیلی که داریم بازی‌های این فصل استقلال به این شکل دنبال نشده اما ما طبق وظیفه از کادرفنی حمایت می‌کنیم.

ما در کمیته فنی این آمادگی را داریم تا بتوانیم نه از جهت دخالت بلکه از لحاظ مشاوره به کادرفنی کمک‌های لازم را بدهیم تا با توجه به تجربیات موجود و انتقال آنها به کادرفنی به استقلال کمک کرده و حمایت لازم را داشته باشیم‌. نگاه کمیته فنی به‌هیچ‌وجه به شکل دخالت نبوده چراکه درنهایت کادرفنی باید تصمیم اصلی را گرفته و پاسخگو باشد اما از آنجایی که همه این اعضا استقلال را دوست دارند وظیفه ما حمایت از این تیم با وجود هر سرمربی‌ای خواهد بود و حالا هم طبق وظیفه ذاتی از محمود فکری و این کادر حمایت می‌کنیم چون در هر صورت معتقدیم که نام استقلال بالاتر از نام افراد است.

با همه این اوصاف به شرایط و آینده استقلال امیدواریم چون همیشه در تاریخ این تیم در لحظات حساس توانسته خیلی از مسائل را تغییر دهد و به‌نظر من این استقلال هم می‌تواند بهترین باشد و ان‌شاءالله همه دست‌به‌دست هم بدهیم و حمایت کنیم تا تیم هم بتواند نتایج خوبی بگیرد. اگر کادرفنی و بازیکنان بتوانند آرامش داشته باشند و اطرافیان تیم هجمه‌ها را خنثی کنند مطمئنا اتفاقات خوبی هم در راه خواهد بود. اگر به این تیم اعتماد کنیم و به آنها آرامش بدهیم به امید خدا شرایط هم رو به بهبود خواهد رفت و ان‌شاءالله از امروز استقلال متحول‌شده‌ای ببینیم.

 

مرتبط ها