کد خبر: 49053

اعتراض قرمزها به لغو دیدار با ذوب؛ نمی‌توانیم 3 روز یک‌بار بازی کنیم

بحران پسافینال در انتظار پرسپولیس

یکی از معاونان باشگاه پرسپولیس به «فرهیختگان» گفت: اینکه یک تیم بخواهد با هر طریقی که شده در یک دیدار به میدان نرود شاید در یک نگاه چندان مشکل بزرگی نباشد اما آیا دوستان نگاهی به تقویم بازی‌ها کرده‌اند؟

به گزارش «فرهیختگان»، پرسپولیسی‌ها با وضعیتی پیش‌بینی‌نشده بار سفر خود را به دوحه بستند تا حدود 6 روز دیگر در یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌های 2 سال اخیر خود به مصاف یکی از تیم‌های اولسان هیوندای کره‌جنوبی و یا ویسل کوبه ژاپن بروند. البته در این بین، سرخ‌ها دیروز شرایط چندان خوبی را تجربه نکردند و بر این باور بودند که آن‌طور که باید و شاید از نماینده کشورمان در این رقابت حساس حمایت نشده و مصلحت‌اندیشی برخی تیم‌ها این اجازه را به پرسپولیسی‌ها نداد که با توپی پرتر راهی قطر شوند.

 اعتراض قرمزها: نمی‌توانیم 3 روز یک‌بار بازی کنیم

پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند بعد از لغو دیدار هفته پنجم‌شان برابر نساجی قائمشهر که با درخواست خودشان هم صورت گرفت، با انجام رقابت هفته ششم برابر ذوب‌آهن، هم بار دیگر در شرایط مسابقه قرار بگیرند و هم بتوانند ترکیب اصلی خود را برای دیدار فینال بیشتر از قبل بشناسند و محکی جدی در یک دیدار کاملا رسمی بخورند اما درنهایت اعلام شد که با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا این دیدار لغو شده است. این موضوع واکنش منفی پرسپولیسی‌ها را در پی داشت.

یکی از معاونان باشگاه پرسپولیس در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «اینکه یک تیم بخواهد با هر طریقی که شده در یک دیدار به میدان نرود شاید در یک نگاه چندان مشکل بزرگی نباشد اما آیا دوستان نگاهی به تقویم بازی‌ها کرده‌اند؟ ما بعد از فینال آسیا باید 2 بازی سنگین با استقلال و سپاهان برگزار کنیم. بعد از آن هم اردوی تیم ملی را درپیش داریم. ضمن اینکه تا پایان سال هم 3 ماه بیشتر باقی نمانده، در این شرایط ما چگونه می‌توانیم بازی‌های عقب‌افتاده خود را انجام دهیم؟

او ادامه داد: «دوستان قطعا می‌خواهند که هر 3 روز یک‌بار برای ما بازی بگذارند که این اصلا منطقی نیست و قطعا دود این مساله به چشم پرسپولیس می‌رود. ما این موضوع را به سازمان لیگ هم اعلام کرده‌ایم که فشار بازی‌ها باید منطقی باشد و ما نمی‌توانیم به‌خاطر سهل‌انگاری برخی تیم‌ها و اینکه دل‌شان نمی‌خواهد در این تاریخ به میدان بروند، به تیم فشار بیاوریم.»

 چرا در جلسه هماهنگی نگفتند بازی نمی‌کنیم؟

موضوع دیگری که پرسپولیسی‌ها به آن معترض بودند، بحث نداشتن بازی تدارکاتی مناسب پیش از دیدار فینال بوده است. آنها روز گذشته به‌جای روبه‌رویی با ذوب‌آهن یک بازی درون‌تیمی برگزار کردند و یحیی گل‌محمدی در این دیدار شاگردانش را به 2 تیم تقسیم کرد و آنها یک بازی کاملا جدی و مطابق مقررات را برگزار کردند.

معاون باشگاه پرسپولیس درخصوص این اتفاق به «فرهیختگان» گفت: «ما نمی‌دانیم که اگر قرار نبود ذوب‌آهنی‌ها به تهران بیایند و مقابل ما قرار بگیرند، چرا این موضوع را در جلسه هماهنگی اعلام نکردند؟ ما اگر از قبل می‌دانستیم این بازی برگزار نمی‌شود قطعا یک تیم را پیدا می‌کردیم که دیداری تدارکاتی با آن برگزار کنیم اما این اتفاق ناگهانی برای ما خیلی گران تمام شد.»

او ادامه داد: «وقتی ستاد مبارزه با کرونا یک بازی را لغو می‌کند یعنی تخلفی در این بین صورت گرفته است که امیدواریم به این تخلفات و رفتارهای چند وقت اخیر باشگاه ذوب‌آهن واکنشی نشان داده شود.»

 

مرتبط ها