کد خبر: 48953

تمجید محرمی از اسکوچیچ و برانکو

محرمی درباره سابقه کار کردن با دو مربی کروات دیگر، برانکو ایوانکوویچ و دراگان اسکوچیچ گفت: «این دو کمک زیادی به من کردند. اسکوچیچ هم‌اکنون هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد و به من کمک زیادی کرده است. برانکو ایوانکوویچ هم در پیشرفت من نقش مهمی داشت و باعث شد بازیکن بهتری شوم.»

به گزارش «فرهیختگان»، صادق محرمی امشب به‌همراه دینامو زاگرب دیداری تشریفاتی در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا برابر زسکا مسکو برگزار خواهد داشت. دینامو پیش از این صدرنشینی خود در گروه K را قطعی کرده و حالا با خیالی راحت از حریف روس خود میزبانی خواهد کرد.

مدافع راست ایرانی دینامو درباره شرایطش در این تیم و حضور در دیدارهای لیگ اروپا می‌گوید: «من برای رسیدن به این موقعیت سختی‌های زیادی کشیدم و روزهای دشواری را در اینجا سپری کردم. درنهایت این شانس را پیدا کردم تا توانایی‌هایم را در تیم نشان دهم و به بازیکن ثابت تبدیل شوم. وقتی مامیچ هدایت تیم را برعهده گرفت، احساس کردم که می‌توانم شانسم را برای بازی در تیم به‌دست بیاورم. این به من اعتمادبه‌نفس بالایی داد که در فوتبال برای یک بازیکن بسیار عامل مهمی است. وقتی این شانس به من داده شد و مربی اعتمادش را به من نشان داد، راحت‌تر توانستم توانایی‌هایم را نشان دهم.»

او همچنین درباره سابقه کار کردن با دو مربی کروات دیگر، برانکو ایوانکوویچ و دراگان اسکوچیچ می‌افزاید: «این دو کمک زیادی به من کردند. اسکوچیچ هم‌اکنون هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد و به من کمک زیادی کرده است. برانکو ایوانکوویچ هم در پیشرفت من نقش مهمی داشت و باعث شد بازیکن بهتری شوم.»

محرمی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند دینامو در لیگ اروپا تا چه مرحله پیش برود، گفت: «ما تاکنون در مرحله گروهی نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌ایم و البته تیم‌های نامداری هم در گروه‌مان حضور داشتند. باید به کسب این نتایج عالی ادامه دهیم و در آخرین بازی گروه هم عملکرد خوبی داشته باشیم تا ببینیم در مرحله بعد به مصاف چه تیمی خواهیم رفت.»

مرتبط ها