کد خبر: 48932

دردسر ویله با مصدومیت عزت‌اللهی

سعید عزت‌اللهی روز شنبه از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد و به‌نظر می‌رسید به‌دلیل کشیدگی قادر به ادامه بازی نیست.

به گزارش «فرهیختگان»، سعید عزت‌اللهی با انتقال به لیگ دانمارک دست به ریسک بزرگی زد و با گذشت 12 هفته از مسابقات به‌نظر می‌رسد این جابه‌جایی به سود او بوده است. هافبک ملی‌پوش ایرانی که پیش از این در انگلیس، روسیه و بلژیک دوران موفقی را پشت‌سر نگذاشته بود، حالا در دانمارک به ستاره مهم تیم ویله تبدیل شده و در مرکز میدان نقش بسیار مهمی برای تیمش دارد.

او در جریان دیدار روز شنبه تیمش برابر میتیلند دچار مصدومیت شد و در دقیقه 52 از زمین بازی بیرون رفت. این احتمال وجود دارد که عزت‌اللهی در دیدار فردا شب تیمش مقابل رندرز در هفته سیزدهم غایب باشد. سایت «فینز» دانمارک در گزارشی از وضعیت این تیم پیش از دیدار این هفته خود در لیگ می‌نویسد: سعید عزت‌اللهی روز شنبه از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد و به‌نظر می‌رسید به‌دلیل کشیدگی قادر به ادامه بازی نیست. حالا غیبت احتمالی او برابر رندرز می‌تواند برای ویله مشکل‌ساز شود. این هافبک ایرانی بدون تردید بهترین بازیکن تیمش در رقابت‌های این فصل لیگ بوده است و به همین دلیل مصدومیت او در اوایل نیمه دوم دیدار تیمش برابر میتیلند باعث ایجاد نگرانی در بین کادر فنی تیم شد.

او روز سه‌شنبه هم در تمرین تیمش حاضر نشد و به مداوای پای آسیب‌دیده‌اش پرداخت تا تردیدها درمورد احتمال غیبتش در دیدار جمعه‌شب افزایش یابد. کنستانتین گالکا، سرمربی تیم هنوز امیدوار است بتواند از هافبک ایرانی‌اش در این مسابقه استفاده کند، اما هنوز از نتیجه نهایی مداوایش مطمئن نیست. او می‌گوید: «شاید درنهایت او نتواند به دیدار برابر رندرز برسد، اما همچنان امیدواریم کادر پزشکی بتواند تا پیش از این مسابقه وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش را بهتر کند. او همچنان قادر به شرکت در تمرینات نیست، اما از نزدیک شرایطش را زیر نظر داریم و منتظریم تا ببینیم پیش از بازی وضعیتش چگونه خواهد بود و آیا می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد یا نه.»

اگر این بازیکن ایرانی نتواند در بازی جمعه‌شب حاضر شود، تیمش از دو جنبه آسیب خواهد دید؛ اولا اینکه بهترین بازیکن خود را در این مسابقه در اختیار نخواهند داشت و این می‌تواند به ضرر ویله باشد و ازسوی دیگر در این بازی فیزیکی و درگیرانه آنها یکی از هافبک‌های مهم و جنگنده خود را از دست داده‌اند. به این ترتیب غیبت عزت‌اللهی بیشتر حس خواهد شد.

گالکا در این‌باره می‌گوید: «رندرز بسیار فیزیکی فوتبال بازی می‌کند. آنها در گرفتن توپ‌ها دوم و استفاده از آن بسیار خوب هستند و همچنین در میانه میدان جنگنده ظاهر می‌شوند. وقتی توپ را در‌اختیار می‌گیرند، به‌سرعت آن را به‌سمت محوطه جریمه حریف ارسال می‌کنند و به همین دلیل برای این بازی ما به سعید نیاز داریم تا در میانه میدان به کمک ما بیاید.»

 

 
 
 

مرتبط ها