کد خبر: 48913

استعفای بی‌سروصدای مدیر حقوقی باشگاه استقلال

مقدم: دستور موقت گرفته باشند پرونده رشید خطری ندارد

نکته قابل‌توجه درخصوص استعفای مقدم اینکه بعد از نوروزی و خمارلو، معاونت حقوقی باشگاه نیز طی یک ماه گذشته در دوران سرپرستی مددی استعفا کرده و از این باشگاه جدا شده است.

به گزارش «فرهیختگان»، تیم فوتبال استقلال دوشنبه گذشته در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه یک بر یک متوقف شد. رشید ‌مظاهری دروازه‌بان آبی‌ها در این بازی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و با مهار یکی‌دو فرصت مسلم گلزنی نفتی‌ها، استقلال را در این مسابقه نگه داشت تا این تیم حداقل به یک امتیاز این مسابقه دست پیدا کند.

این درحالی است که بعد از این مسابقه محمود فکری در نشست خبری اعلام کرد صبح روز مسابقه به ما اعلام کردند که به‌جز مرادی یکی دیگر از بازیکنان استقلال حق همراهی تیم در مقابل نفت آبادان را ندارد که با پیگیری‌های خبرنگاران بعد از این اظهارات فکری مشخص شد این بازیکن رشید مظاهری دروازه‌بان این تیم است که با ابلاغ کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال به‌خاطر یکی از استوری‌های گذشته خود از همراهی این تیم دو جلسه محروم شده است.

در همین خصوص و در پاسخ به این ابهام که آیا این محکومیت و رای برای استقلال دردسرساز خواهد شد یا خیر، با اسدالله مقدم، معاون حقوقی باشگاه استقلال که به گفته خودش بی‌سروصدا از سمت خود استعفا کرده تماس گرفتیم که او به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «ابتدا باید ذکر کنم بنده از سمت معاونت حقوقی باشگاه استعفا کرده‌ام و اگر اظهارنظری می‌کنم، نظر شخصی محسوب می‌شود. باتوجه به اخبار منتشرشده به‌نظر می‌رسد رای به باشگاه استقلال ابلاغ شده و در ادامه معاونت حقوقی این باشگاه با گرفتن دستور موقت، مجوز بازی کردن مظاهری مقابل نفت آبادان را گرفته و بعید است از این جهت مشکلی برای تیم به وجود آمده و این موضوع دردسرساز شود.»

نکته قابل‌توجه درخصوص استعفای مقدم اینکه بعد از نوروزی و خمارلو، معاونت حقوقی باشگاه نیز طی یک ماه گذشته در دوران سرپرستی مددی استعفا کرده و از این باشگاه جدا شده است.

مرتبط ها