کد خبر: 48727

دعوای استقلالی‌های پیشین در آکادمی ملی فوتبال

طبق شنیده های خبرنگار «فرهیختگان» شکوری که حکم برکناری خود را نپذیرفته امروز در تمرینات این تیم حاضر شد. این در حالی است که قرار بود همزمان مراسم معارفه علی لطیفی برگزار شود و او در محل تمرین حاضر شد که این مساله درگیری‌هایی را به دنبال داشت.

به گزارش «فرهیختگان»، به تازگی تیم فوتبال چوکا در راس کادر فنی خود دچار تغییر و تحولات شد و هادی شکوری جای خود را به علی لطیفی داد اما همین امر باعث شد تا امروز دعوای مفصلی در آکادمی ملی فوتبال به راه بیفتد.

طبق شنیده های خبرنگار «فرهیختگان» شکوری که حکم برکناری خود را نپذیرفته و اصرار به ادامه حضور در راس کادر فنی چوکای تالش به عنوان سرمربی تیم را دارد امروز در تمرینات این تیم حاضر شد تا همچنان در این سمت به کارش ادامه دهد. این در حالی است که قرار بود همزمان مراسم معارفه علی لطیفی به عنوان سرمربی جدید چوکا برگزار شود و او به همراه علیرضا نیکبخت واحدی که به عنوان دستیارش انتخاب کرده در محل تمرین حاضر شد که این مساله درگیری‌هایی را به دنبال داشت که خالی از برخورد فیزیکی هم نبوده است.

 نکته قابل توجه اینکه در این بین برخی از نفرات نیز با اقوام و دوستان خود در تمرین حاضر شدند تا اینطور به نظر برسد که از قبل برای ایجاد جنجال در تمرین چوکای تالش رقم برنامه ریزی شده بود.

مرتبط ها