کد خبر: 48712

تمجید از عملکرد درخشان مهاجم ایرانی

انصاری‌فرد، لیدر موفقیت‌های آاک

سایت «اکریکاس» یونان درباره عملکرد انصاری‌فرد نوشت: «آاک آتن پس از برتری روز یکشنبه برابر آستراس به موفقیت در ادامه فصل امیدوارتر شده است و حالا لیدر و رهبر تیم برای رسیدن به موفقیت کریم انصاری‌فرد است.

به گزارش «فرهیختگان»، کریم انصاری‌فرد این هفته هم در رقابت‌های لیگ یونان یکی از نفرات تاثیرگذار تیمش بود و با گلزنی برابر آستریاس تریپولیس، برتری آاک آتن در این دیدار خارج از خانه را رقم زد. رسانه‌های یونانی از این مهاجم ایرانی به‌عنوان یکی از بهترین خریدهای این فصل یاد می‌کنند و معتقدند او قرار بود به‌عنوان مهاجم ذخیره در این تیم حضور داشته باشد اما به‌قدری در باشگاه جدیدش خوب کار کرده که به مهاجم تاثیرگذار بدل شده است. او این هفته هم در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و گل دوم آاک را در جریان برتری 2 بر یک به‌ثمر رساند.

سایت «اکریکاس» یونان درباره عملکرد او نوشت: «آاک آتن پس از برتری روز یکشنبه برابر آستراس به موفقیت در ادامه فصل امیدوارتر شده است و حالا لیدر و رهبر تیم برای رسیدن به موفقیت کریم انصاری‌فرد است. این مهاجم 30 ساله ایرانی در تابستان امسال ازسوی باشگاه خریداری شد تا جانشینی خوب برای نلسون اولیویرا، مهاجم اول تیم باشد اما در مدتی کوتاه توانست عملکردی بسیار خوب از خود ارائه دهد و این مهاجم پرتغالی را نیمکت‌نشین کرد. انصاری‌فرد با نمایش درخشان خود توانست به ترکیب اصلی تیمش برسد و نقشی کلیدی در موفقیت‌های آاک ایفا کند. او در تیم جدیدش ثابت کرد اگر به‌خوبی مورد حمایت قرار گیرد و از سوی هافبک‌های تیم تغذیه شود می‌تواند مانند دیدار اخیر تیمش از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کند و تیمش را به پیروزی برساند. انصاری‌فرد در این فصل 15 بار برای تیمش به میدان رفته و طی آن 4 بار دروازه حریفان را باز کرده است. شاید مهم‌ترین گل او تا اینجا برابر وولفسبورگ در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا بود که باعث شد آاک آتن بتواند به مرحله گروهی صعود کند. ماسیمو کاررا، سرمربی آاک در خط حمله با استفاده از 4بازیکن تهاجمی ازجمله انصاری‌فرد، لیواگیا، لیوای گارسیا و ماندالو به‌سمت دروازه رقبا یورش می‌برد و البته احتمالا در دیدار پنجشنبه‌شب (امشب) برابر براگا در لیگ اروپا همچنان از این شیوه استفاده خواهد کرد. البته گارسیا به‌دلیل مصدومیت مدتی از ترکیب تیمش دو بوده اما عملکرد خوب انصاری‌فرد در دیدارهای اخیر باعث شده انتخاب اول کار را برای خط حمله تیمش باشد.»

همچنین سایت گازتا این کشور نیز گل او را به‌عنوان بهترین و زیباترین گل این هفته لیگ یونان انتخاب کرد و درباره آن نوشت: «آاک در دیدار این هفته گلی بسیار عالی را توسط انصاری‌فرد به‌ثمر رساند. این گل مهاجم ایرانی سه امتیاز این دیدار را به‌‌حساب آاک واریز کرد و ازسوی دیگر حاصل همکاری تیمش و ضربه تماشایی این بازیکن ایرانی بود.»

مرتبط ها