کد خبر: 48711

تمجید مالک شارلروا از عملکرد تیمش در نقل‌وانتقالات

بیات: به‌خوبی تیم را تقویت کردیم

یکی از نفراتی که در تابستان دوباره به جمع نفرات شارلروا برگشت کاوه رضایی بود که مدت حضور قرضی‌اش در این تیم برای یک‌سال دیگر تمدید شد.

به گزارش «فرهیختگان»، نتایج اخیر شارلروا باعث شده این تیم بلژیکی مورد انتقاد زیادی قرار گیرد. اگرچه تیم شروعی عالی در لیگ داشت اما رفته‌رفته نتایج ضعیف آنها آغاز شد و حالا مهدی بیات، مدیر ایرانی این تیم معتقد است که باشگاه در نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی داشته است.

یکی از نفراتی که در تابستان دوباره به جمع نفرات شارلروا برگشت کاوه رضایی بود که مدت حضور قرضی‌اش در این تیم برای یک‌سال دیگر تمدید شد. بیات درباره شرایط تیم گفت: «استراتژی ما در نقل‌‌وانتقالات کاملا مشخص بود و می‌خواستیم تیم را در تمام پست‌ها تقویت کنیم تا دست سرمربی برای انتخاب نفرات باز باشد. هدف ما در این فصل این بود که در تمام تورنمنت‌ها بتوانیم مدعی باشیم و رقابتی جدی داشته باشیم. اگر برخی بازیکنان جدید هنوز نتوانسته‌اند بازی کنند به‌دلیل بدشانسی تیم بوده است.»

با توجه به افت رضایی در هفته‌های اخیر هواداران شارلروا انتظار داشتند لوکاژ تئودروزیک که او هم به‌تازگی خریداری شده به ترکیب تیم اضافه شود اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است و بیات در این‌باره توضیح داد: «وقتی او به‌صورت قرضی به تیم ما آمد، می‌دانستیم که مصدوم است و از قبل همه اعلام شده بود. حالا این مشکل او حل شده است و مصدومیتی از آن ناحیه ندارد، اما اخیرا مچ پایش آسیب دیده و به‌همین دلیل باید مدتی استراحت کند تا به شرایط مسابقه برگردد. امیدوارم غیبت او خیلی طولانی نشود. ما درطول فصل مسابقات زیادی را در پیش داریم و سرمربی تیم هم همیشه تلاش دارد بهترین‌ها را برای مسابقاتش انتخاب کند.»

مرتبط ها