کد خبر: 48490

با حضور حجت الاسلام والمسلمین شریفانی

طرح اندیشه تمدن‌ساز در دانشگاه‌ آزاد استان لرستان افتتاح شد

طرح اندیشه تمدن‌ساز در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان لرستان با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش «فرهیختگان»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم افتتاحیه طرح اندیشه تمدن‌ساز در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان لرستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین حمزه شریفی دوست مسئول طرح اندیشه تمدن‌ساز به صورت مجازی برگزار شد.

دکتر شریفانی در این مراسم با اشاره به تأثیر علم و منشاء آن گفت: طرح اندیشه تمدن‌ساز در استان های دانشگاه‌ آزاد اسلامی دارای اهداف زیادی است و این طرح در بستر و موضوعات مختلف برگزار می شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی مرادیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان لرستان نیز با اشاره به استقبال اساتید از این طرح بر توجه ویژه مربیان و دبیران نسبت به اجرای دقیق طرح تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه شریفی دوست مسئول طرح اندیشه تمدن‌ساز همچنین با تأکید بر اهتمام جدی به طرح به بیان اهمیت و ضرورت طرح پرداخت.

دکتر سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان نیز طرح اندیشه تمدن ساز را مقدمه رشد علمی اساتید دانست و از دست اندرکاران این طرح قدردانی کرد.

گفتنی است طرح اندیشه تمدن ساز بر اساس مطالب کتاب طرح اندیشه کلی اسلامی در قرآن کریم با دیدگاه‌های تمدن ساز مقام معظم رهبری کار خود را آغاز کرده و هر هفته یک جلسه در بستر فضای مجازی در گروه های مربوطه به بحث و تحلیل گذاشته می شود.

لازم به ذکر است بیش از شصت نفر از مربیان، مدیران و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در قالب ۱۳ گروه در این طرح شرکت می کنند.

مرتبط ها