کد خبر: 48362

دلیل نیمکت‌نشینی حسینی مشخص شد

ظاهرا دلیل نیمکت‌نشینی این مدافع ایرانی در ترابزون جدا از مصدومیت، مسائل دیگری است که در یک شبکه تلویزیونی این کشور افشا شده است.

به گزارش «فرهیختگان»، مجید حسینی پس از مدتی مصدومیت آماده بازگشت به ترکیب ترابزون‌اسپور است و رسانه‌های ترکیه‌ای معتقد بودند با تغییراتی که در کادرفنی این تیم ایجاد شده، او به‌زودی دوباره به‌عنوان بازیکن فیکس تیمش به میدان خواهد رفت، بااین‌حال ظاهرا دلیل نیمکت‌نشینی این مدافع ایرانی در ترابزون جدا از مصدومیت، مسائل دیگری است که در یک شبکه تلویزیونی این کشور افشا شده است.

علی کمال‌یازیچی، خبرنگار ندیک به باشگاه ترابزون در برنامه «خبر61» درباره او می‌گوید: «بهتر است خیلی واضح و شفاف صحبت کنیم. مشخص است که حسینی هنوز خاطره تلخ دیدار برابر آلانیااسپور را در ذهن دارد. کارت قرمزی که او در این دیدار گرفت، باعث شد تیمش بازی برده را مساوی کند و قهرمانی هم از دست رفت. حسینی در ابتدای فصل به ادی نیوتن (مربی آن زمان ترابزون) گفته بود به‌عنوان یک مدافع میانی راهی این باشگاه شده و ترجیح می‌دهد در پست تخصصی‌اش بازی کند. این صحبت‌ها اصلی‌ترین دلیل عدم استفاده نیوتن از او بود. حالا نمی‌دانم آیا او با عبدالله آوچی هم چنین مکالمه‌ای داشته یا نه.»

مرتبط ها