کد خبر: 48063

تمجید سایت یونانی از مهاجم ایرانی آاک

انصاری‌فرد، خریدی موفق

سایت گازتا یونان نوشت: آاک در این فصل خوش‌شانس بوده که مهاجمانی چون انصاری‌فرد و اولیویرا را در ترکیب خود دارد و با کمک آنها می‌تواند به موفقیت در پایان فصل امیدوار باشد.

به گزارش «فرهیختگان»، آاک آتن در این فصل با به خدمت گرفتن    انصاری‌فرد در خط حمله تا حد زیادی مشکلات خود در این پست را برطرف کرده است اما با نزدیک شدن به پایان مهلت قرارداد مارکو لیویا و نلسون اولیویرا، هواداران این تیم یونانی نگران تمدید قرارداد آنها هستند.

سایت گازتا یونان در این باره در گزارش خود آورده است: «در ماه‌های اخیر یکی از مسائل مهم برای آاک تمدید قرارداد لیویا و اولیویرا بوده است. مدیران باشگاه منتظر اعلام نظر کادرفنی تیم در این زمینه هستند تا مذاکرات خود با این دو بازیکن را آغاز کنند. با وجود اینکه تمدید قرارداد این دو بازیکن ممکن است بار مالی زیادی برای باشگاه به‌دنبال داشته باشد اما با توجه به عملکرد آنها احتمالا کادرفنی به‌دنبال حفظ این دو خواهد بود. در زمان خرید انصاری‌فرد نیز عده‌ای معتقد بودند که شاید او نتواند در تیم موفق باشد و به خدمت گرفتن این بازیکن هزینه‌های ماهانه باشگاه را بالا می‌برد اما به‌مرور مشخص شد که این مهاجم ایرانی توانمندی‌های زیادی دارد و خرید او بازده مناسبی داشته است. آاک در این فصل خوش‌شانس بوده که مهاجمانی چون انصاری‌فرد و اولیویرا را در ترکیب خود دارد و با کمک آنها می‌تواند به موفقیت در پایان فصل امیدوار باشد.»

مرتبط ها