کد خبر: 48061

حمایت هواداران بروژ از مهاجم ایرانی

یک فرصت دیگر به رضایی بدهید

مهاجم ایرانی اگرچه فصلی ناامیدکننده را در این تیم پشت‌سر گذاشت اما با بازگشت به شارلروا دوباره به اوج برگشت و حالا هواداران بروژ معتقدند این باشگاه باید فرصتی دیگر در اختیار رضایی قرار دهد تا این بازیکن بتواند توانایی‌های خود را نشان دهد.

به گزارش «فرهیختگان»، کاوه رضایی اگرچه در بروژ نتوانست دوران موفقی را سپری کند اما هنوز هم در بین هواداران این تیم طرفدارانی دارد. او پس از حضور در لیگ بلژیک خیلی زود درخشش خود را آغاز کرد و همین عملکرد خوب باعث شد تا بروژ به‌عنوان یکی از بهترین تیم‌های سال‌های اخیر فوتبال این کشور به سراغ او برود.

این مهاجم ایرانی اگرچه فصلی ناامیدکننده را در این تیم پشت‌سر گذاشت اما با بازگشت به شارلروا دوباره به اوج برگشت و حالا هواداران بروژ معتقدند این باشگاه باید فرصتی دیگر در اختیار رضایی قرار دهد تا این بازیکن بتواند توانایی‌های خود را نشان دهد.

سایت «فوتبال نیوز» بلژیک در این باره می‌نویسد: «یکی از مهم‌ترین معضلات بروژ در فصل گذشته عدم‌حضور یک مهاجم گلزن و فرصت‌طلب در این تیم بود که باعث شد این تیم در این بخش آمار خوبی نداشته باشد. مشکلی که همچنان در این فصل هم ادامه دارد و مهاجمان این تیم نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. کاوه رضایی و لوئیس اوپندا دو مهاجم این تیم هستند که در این فصل به‌صورت قرضی در باشگاه‌های دیگر حضور دارند. رضایی فصل پیش هم در شارلروا حضور داشت و در 22 مسابقه برای تیمش 12 گل به‌ثمر رساند. این مهاجم 28 ساله امسال هم نمایش خوبی در آغاز فصل داشته و با گذشت 10 مسابقه توانسته 6 بار دروازه حریفان را باز کند. با توجه به این عملکرد در یک نظرسنجی از هواداران بروژ پرسیدیم که آیا این مهاجم ملی‌پوش استحقاق این را دارد که یکبار دیگر شانس حضور در بروژ به او داده شود و 69 درصد پاسخ‌دهندگان موافق این موضوع بودند. حضور این دو بازیکن در فصل بعد شاید بتواند مشکلات کنونی تیم را رفع کند و بروژ در لیگ و همچنین رقابت‌های اروپایی عملکرد بهتری ارائه کند.»

مرتبط ها