کد خبر: 47985

دروازه‌بان استقلال هنوز به‌طور رسمی جدا نشده است

پورحمیدی برود قرضی می‌رود

طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» پورحمیدی به دنبال رضایتنامه قرضی از استقلال است و طبق اعلام مدیر برنامه‌های این بازیکن او به تیمی خواهد پیوست که به‌عنوان دروازه‌بان اول در فصل بیستم تیم فوق را همراهی کند

به گزارش «فرهیختگان»، تکلیف حسین پورحمیدی هنوز با استقلال مشخص نیست و با وجود آن که روز گذشته اخبار و شایعات زیادی پیرامون این دروازه‌بان استقلال منتشر شد اما او همچنان منتظر است تا تکلیفش با استقلال روشن شده و هرچه سریع‌تر به کار خود در جمع آبی‌ها یا تیمی دیگر ادامه دهد. پورحمیدی روز گذشته نیز در تمرین شاگردان فکری شرکت نکرد و مثل دو روز اخیر در باشگاه حاضر شد تا بتواند هرچه سریع‌تر وضعیت خود با استقلال را مشخص کند.

پورحمیدی که به‌تازگی و قبل از رقابت‌های آسیایی استقلال قراردادش را با این تیم به مدت سه سال به تمدید رساند حالا و با وجود حسینی و مظاهری، به‌عنوان گلر سوم استقلال تبدیل شده و فرصتی برای قرار گرفتن در دروازه استقلال در فصل بیستم ندارد.

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که پورحمیدی همچنان منتظر تعیین‌تکلیف دروازه‌بان‌های استقلال است تا در صورتی که در روزهای آینده اتفاقاتی بیفتد که به سود او باشد در استقلال ماندنی شود و در غیر این صورت استقلال را به مقصد آلومینیوم اراک یا یکی از تیم‌های شمالی ترک کند.

طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» پورحمیدی به دنبال رضایتنامه قرضی از استقلال است و طبق اعلام مدیر برنامه‌های این بازیکن او به تیمی خواهد پیوست که به‌عنوان دروازه‌بان اول در فصل بیستم تیم فوق را همراهی کند و البته در ادامه به استقلال برگردد و در توافق با تیم بعدی این موضوع به صورت یک بند در قرارداد جدید ذکر خواهد شد.

مرتبط ها